استاندار آذربایجان شرقی: اهتمام مسئولان رفع مشکلات تولیدکنندگان باشد

استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه تمامی مسوولان به رفع مشکلات تولیدکنندگان و صنعت‌گران در سال رونق تولید تاکید کرد.

محمدرضا پورمحمدی روز سه شنبه در بازدید از کارخانه نساجی چاپرنگ، گفت: توجه به رونق تولید، زمینه رشد و خودکفایی کشور را بیش از پیش فراهم می‌کند و در سال رونق تولید این موضوع باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی، مشکلات ایجاد شده برای بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی را ناشی از شرایط اقتصادی و تحریم‌ها دانست و ادامه داد: مدیریت ارشد استان در کنار مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی بوده و برای رفع مشکلات آنان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی از تلاش‌های مدیریت شرکت صنایع نساجی چاپرنگ (گروه لایکو) در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان قدردانی کرد.

این مجموعه تولیدی و صنعتی در مساحتی افزون بر ۱۰۷ هزار مترمربع توسط بخش خصوصی ایجاد شده و تاکنون برای بیش از ۱۷۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم، اشتغال‌زایی کرده است.

استاندار آذربایجان شرقی امروز همچنین در بازدید از مجموعه تولیدی پالازموکت در تبریز، خط تولید لمینت و پارکت (spc) را در این کارخانه افتتاح کرد.

با راه‌اندازی این خط تولید برای یکصد نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد شده است.

کارخانه پالازموکت در مساحتی افزون بر ۷۱ هزار مترمربع در زمینه تولید انواع موکت، منسوجات بی‌بافت، کامپاند، نخ نایلون و پلی‌پروپیلن فعال است و تاکنون برای بیش از ۲۲۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا