۳۱ هزار تن شکر در آذربایجان شرقی توزیع شد

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت گفت: پس از ماه مبارک رمضان تاکنون ۳۱ هزار تن شکر در این استان توزیع شده است.

اسفندیار ابوالحسن زاده روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی، افزود: این میزان شکر با واریز وجه نقد به تعداد ۳۷ هزار و ۶۴۱ مورد در سطح استان تحویل داده شده است و بقیه درخواست ها نیز در اسرع وقت تحویل و بین مردم و واحدهای صنعتی توزیع می شود.

وی اظهار داشت: در همین زمینه از مجموع واریز وجوه فوق، ۲۹ هزار و ۷۹۳ مورد مربوط به بخش صنعت و اصناف و هفت هزار و ۸۴۹ مورد نیز مربوط به خانوارها است.

ابوالحسن زاده با بیان اینکه محدودیتی در سهمیه آذربایجان شرقی برای توزیع شکر وجود ندارد، محل تامین این قلم از کالای اساسی را ارومیه، نقده، شاهین دژ و میاندوآب اعلام و اضافه کرد: البته طی روزهای اخیر به دلیل تمایل نداشتن کارخانجات ارومیه و میاندوآب برای ادامه قرارداد همکاری با آذربایجان شرقی، سهمیه استان تنها از دو کارخانه شاهین دژ و نقده تامین می شود.

وی از استانداری آذربایجان شرقی درخواست کرد تا برای تمدید قرارداد کارخانه های ارومیه و میاندوآب وارد عمل شده و رایزنی های لازم را انجام دهد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت کشور (آذربایجان شرقی و غربی) میزان شکر انبار شده در آذربایجان شرقی را یکهزار تن اعلام کرد و افزود: بخشی از نیازهای استان در ماه های گذشته از استان های خراسان رضوی و شمالی تامین شده است.

ابوالحسن زاده اضافه کرد: طی ماه رمضان سه هزار تن شکر از این دو استان وارد آذربایجان شرقی شده و بین خانوارها توزیع شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا