سریال ترکی «یک کله قند» دیپلم افتخار جشنواره ملی پویانمایی را کسب کرد

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی گفت: سریال «بیر کله قند» / یک کله قند/ این مرکز دیپلم افتخار دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران را کسب کرد.

مسعود مجرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سریال جزء تولیدات صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی است که در جشنواره ملی پویانمایی کرمانشاه درخشید.

وی اظهار داشت: در این جشنواره طبق نظر هیات داوران در بخش مجموعه سریال عروسکی، پرویز ظرافت به عنوان بهترین بازیگر و بهاره غنی زاده به عنوان بهترین صداپیشه شایسته تقدیر شده و لوح و دیپلم افتخار را به دست آوردند.

وی اضافه کرد: این سریال شاد و طنز عروسکی به تهیه کنندگی اسکندر رحیمی و کارگردانی رضا قنبرزاده در صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی برای پخش در ایام نوروز تولید شده بود.

این جشنواره با شعار «ایران پویا و کرمانشاه زیبا» از روز سه شنبه ۱۸ تیر در کرمانشاه آغاز شد و براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، یک‌هزار و ۵۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از تفکیک توسط ۳۴ عضو هیأت انتخاب و ۳۱ داور، در نهایت ۳۵۵ اثر به بخش جشنواره راه یافته و از ۶۴ اثر در این جشنواره امشب به عنوان برتر تجلیل شد.

این جشنواره در ۶ بخش اصلی پویانمایی شامل مجموعه و سریال پویانمایی، فیلم کوتاه، بلند و نیمه بلند، مونشن گرافی و جلوه‌های بصری و عروسکی و همچنین در ۶ بخش موضوعی شامل شعار سال، مقاومت و دفاع مقدس، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، تهاجم سیاسی و فرهنگی و دستاوردهای اجتماعی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا