تراکتور ۵ جای خالی برای جذب بازیکن جدید دارد

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای تکمیل کادر بازیکنان خود و حضور در رقابت‌های لیگ برتر، ۵ جای خالی دارد.

به گزارش ایرنا، در فصل نقل و انتقالات تابستانی، ۹ بازیکن جدید به جمع یاران تراکتور اضافه شده که از این تعداد ۷ بازیکن سهیمه بزرگسالان و ۲ بازیکن نیز سهیمه زیر ۲۳ سال است.

محمدرشید مظاهری (دروازه‌بان)، محمدرضا خانزاده، مسیح زاهدی، میثم تیموری، سعید مهری، مهدی تیکدری و مازولا بازیکنانی هستند که از سهمیه ۱۸ نفری بزرگسالان به ترکیب تیم اضافه شده‌اند و محمد مسلمی‌پور و رضا شکاری نیز از سهیمه ۹ نفری زیر ۲۳ سال جذب تیم شده‌اند.

با بررسی نفرات اضافه شده و نفرات فصل قبل تراکتور، این تیم تا پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی می‌تواند ۳ بازیکن از محل سهمیه بزرگسالان و ۲ بازیکن دیگر از محل سهمیه زیر ۲۳ سال جذب کند.

تیم‌ها تا ششم شهریور سالجاری می‌توانند جای خالی و سهمیه بازیکنان خود را تکمیل کنند اما آنچه تاکنون برای تراکتور در فصل پیش رو قطعی شده حضور ۱۵ بازیکن بزرگسال، یک بازیکن زیر ۲۵ سال و ۷ بازیکن زیر ۲۳ سال است.

بدین ترتیب حضور مظاهری، اخباری، خانزاده، زاهدی، موسوی، تیموری، ایمانی، مهری، حاج صفی، شجاعی، تیکدری، سوگیتا، مازولا، انصاری و دژاگه از سهمیه بزرگسالان، سلیمی از سهمیه زیر ۲۵ سال و شکاری، مسلمی‌پور، حسینعلی‌زاده، ببری، آزادی، خاقانی و سیف‌احمدی از سهمیه زیر ۲۳ سال برای تراکتورسازی قطعی شده است.

تیم فوتبال تراکتور برای حفظ آمادگی و حضوری قدرتمند در لیگ آتی، اردویی ۱۴ روزه را در ترکیه پشت سر گذاشت و امروز به ایران بازمی گردد تا تمرینات آماده سازی را در داخل پیگیری کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا