آذربایجان شرقی قهرمان دوچرخه سواری کارگران کشور شد

تیم دوچرخه سواری آذربایجان شرقی بر سکوی قهرمانی مسابقه جایزه بزرگ کارگران کشور ایستاد.

به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری کارگران کشور امروز دوشنبه با حضور ۵۰ ورزشگاه از ۱۱ استان با قهرمانی تیم دوچرخه سواری آذربایجان شرقی الف به پایان رسید.

در این مسابقات که به مدت یک روز در مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز در دو ماده کریتیوم (دور حذفی) و تایم تریل انفرادی (۴۰۰۰ متر) برگزار شد، بعد از تیم میزبان تیم های البرز و تهران کاپ های دوم و سوم را بالای سر بردند.

نتایج انفرادی این مسابقات به ترتیب ذیل بدست آمد؛

 در رده سنی زیر ۳۵ سال این مسابقات در بخش انفرادی، حسین سیف الهی فر از آذربایجان شرقی، اول شد، سید میلاد سید قالیچی از تهران در جایگاه دوم ایستاد و سعید مختاری از آذربایجان شرقی در سکوی سوم جا گرفت. 

در رده سنی ۳۵ تا ۴۵ سال مسابقات دوچرخه سواری کارگران کشور در تبریز نیز حسین محمدی ها از البرز به مدال طلا رسید و حسن عباسی درخشان از آذربایجان شرقی و محمدجواد حفظی از یزد  مدال های نقره و برنز را بر گردن آویختند.

در رده سنی پیشکسوتان بالای ۴۵ سال این مسابقات نیز امید اسفندیاری از تهران، جواد دینا دیده از آذربایجان شرقی و حسین محمودی از آذربایجان شرقی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم روی سکوهای قهرمانی رفتند.

گفتنی است، نفرات برتر استان آذربایجان شرقی برای انتخابی تیم دوچرخه سواری کارگران کشور که در شهر یزد برگزار خواهد شد، معرفی می شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا