بولوار پارادیس به کتابفروشی‌ها رسید

خبرگزاری ارک: بولوار پارادیس رمانی از محمدرضا ذوالعلی توسط نشر نون منتشر شد.

به گزارش  مهر، بولوار پارادیس اولین رمان محمدرضا ذوالعلی ست که به تازگی توسط نشر نون و در قالب منظومه داستان ایرانی منتشر شده است.

این رمان که با تمی پلیسی به ماجرایی پیچیده میپردازد با ساختاری نو و زبانی روان مجموعه‌ای از چند روایت موازی را در قالب یک طرح داستانی پرکشش جلو می‌برد و از جمله آثاری ست که علاوه بر منتقدان و  مخاطبان جدی ادبیات داستانی امروز ایران، برای طیف زیادی از خوانندگان نیز جذاب خواهد بود.

در بخشی از متن این کتاب می‌خوانیم:

ناگهان چیز آشنایی احساس کرد. کیفیتی نامعلوم توی فضا موج می‌زد که ذهنش را به شدت درگیر می‌کرد اما نمی‌دانست چیست. با سرگشتگی اطراف را نگاه کرد سعی کرد بفهمد چه چیزی روی او این تآثیر را گذاشته.

احساس آشنایی داشت. شاید چیزی یا کسی را دیده بود که می‌شناخت. چیز خاصی ندید. همه‌چیز به طرزی معمول و آشنا غریب بود. زن توی باجه خودپرداز کارش را تمام کرد، چرخید و از کنارش رد شد. برای یک لحظه نگاهشان به هم گره خورد. چیزی شبیه یک الهام به ذهنش هجوم آورد. انگار راز جنایتی را ناگهان فهمیده باشد. اما جنایت نبود. یک اتفاق قدیمی و فراموش شده بود.

روز خواستگاری، زنش شبیه همین اودکلن را استفاده کرده بود. یک عطر سرد. شبیه برف اول سال. شبیه شب‌هایی که می‌دانی قرار است برف ببارد و صبح که از خواب پا می‌شوی می‌بینی هوا بوی خاصی می‌دهد. سرد، تمیز، سحرآلود.»

محمدرضا ذوالعلی متولد ۱۳۵۳ کرمان است و سال‌ها در زمینه داستان‌نویسی فعالیت می‌کند. «بولوار پارادیس» در ۳۴۴ صفحه و با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه توسط نشر نون به بازار کتاب راه پیدا کرده است.

دکمه بازگشت به بالا