تخصص‌گرایی ویژگی اصلی سند توسعه آذربایجان‌شرقی است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تخصص‌گرایی ویژگی اصلی و مهم سند توسعه نیروی انسانی این استان است.

حمیدرضا قاسم‌زاده روز پنجشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات شهرستان سراب،  اظهار داشت: طی ماه های گذشته برای نخستین بار در سطح کشور، سند توسعه نیروی انسانی را مبتنی بر برنامه‌های فرایندی تنظیم کردیم که اجرای ان می تواند نحولی مهم در ادارات استان ایجاد کند.

وی افزود: در این سند تلاش شده است تا ساختار اداری بر مبنای تخصص و مهارت‌های مورد نیاز تنظیم شود.

قاسم‌زاده با تاکید بر ضرورت توجه به امور رفاهی کارکنان در بخش های مختلف اداری و سازمانی، گفت: برای رسیدن به نتایج مطلوب و باکیفیت در محیط کار باید فضایی را فراهم کنیم که کارکنان بدون دغدغه وظایف خود را انجام دهند.

وی با اشاره به شرایط حاکم بر کشور و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم ها، گفت: در حال حاضر در یک جنگ اقتصادی تما عیار قرار داریم که رمز پیروزی در این عرصه، مقاومت و ایستادگی است.

قاسم زاده با بیان اینکه کشور نیازمندتلاش‌های همه جانبه تمام دلسوزان است، افزود: استقلال از دستاوردهای گران‌بهای ملت ایران است که با رشادت و مقاومت در دوران‌های سخت به ویژه دوران دفاع مقدس به دست آمده و همه باید امروز برای حفاظت و صیانت از آن تلاش کنیم.

شهرستان سراب با جمعیت ۱۳۰ هزار نفر در فاصله ۱۳۴ کیلومتری شرق تبریز واقع است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا