عزم جدی مدیریت عالی استان اصفهان برای تسهیل و رونق تولید

عزم جدی مدیریت عالی استان اصفهان برای تسهیل و رونق تولید
استاندار اصفهان همزمان با سرکشی متناوب شهرک های صنعتی استان، سلسله جلسات هفتگی خود را برای فعال تر شدن چرخ های صنعت، پویایی اقتصاد و افزایش اشتغال زایی در دستور کار خود قرار داده است.
به گزارش ارک خبر، دیدار صمیمانه استاندار اصفهان یک شنبه هفته جاری از ساعت ۱۵ الی ۱۸ طبق هفته های قبل، با حضور صاحبان برخی از صنایع، فعالان اقتصادی خرد و کلان و تولید کنندگان با توجه به اطلاع رسانی های انجام شده توسط رسانه های مکتوب و مجازی در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.
در این دیدار نمایندگان برخی واحدهای تولیدی، اتحادیه های صنعتی و صاحبان کارگاه های اقتصادی به مسائل و مشکلات خود را با دکتر رضایی پرداختند.  
استاندار اصفهان نیز در جلسه با تماس های تلفنی با مدیران ذیربط، دستورات لازم را در خصوص رفع موانع تولید و تسهیل در روند کار تولیدگان صادر نمود.
شایان ذکر است اصفهان پس از تهران دومین استان صنعتی کشور محسوب می شود به همین دلیل مدیریت عالی استان نیز همزمان با سرکشی متناوب شهرک های صنعتی استان، سلسله جلسات هفتگی خود را برای فعال تر شدن چرخ های صنعت، پویایی اقتصاد و  افزایش اشتغال زایی در دستور کار خود قرار داده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا