با حضور مسئولین شهر و شهرستان، زنگ مهر و مقاومت در مدرسه شاهد فاضل هندی شهر فلاورجان نواخته شد.

با حضور مسئولین شهر و شهرستان، زنگ مهر و مقاومت در مدرسه شاهد فاضل هندی شهر فلاورجان نواخته شد.

به گزارش ارک خبر،همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و دومین روز از هفته دفاع مقدس، زنگ مهر و مقاومت در مدرسه شاهد فاضل هندی با حضور شهردار، ریاست شورای اسلامی شهر، امام جمعه، نماینده مردم شریف فلاورجان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان نواخته شد.

ابتدا حجت الاسلام قدوسی با عرض تبریک و تهنیت به دانش آموزان این روز را گرامیداشت و به اهمیت آموختن علم و دانش و اهمیت آن نزد ائمه اطهار و فرهیختگان عرصه دانش پرداخت.
پس از ایشان نماینده آموزش و پرورش استان اصفهان با قرار گرفتن در جایگاه پیام رئیس اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان را برای مدعوین حاضر در مراسم قرائت نمود.
در ادامه مراسم رئیس بنیاد شهید شهرستان فلاورجان نیز برای حاضرین در مراسم ضمن خوشامدگویی به دانش آموزان و معلمان چند دقیقه ای به ایراد سخن پرداخت.
در ادامه مراسم حجت الاسلام موسوی لارگانی، مهندس علی ساعدی فرماندار شهرستان، سرکار خانم کلانتری ریاست اداره بهزیستی شهرستان و جناب آقای کاظمی ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان هر یک به طور جداگانه زنگ مهر و مقاومت را نواخته و به همراه دانش آموزان عزیز با شهداء و امام شهداء میثاقی دوباره بستند و برای موفقیت در طول سال تحصیلی پیش روی از شهدای عظیم الشأن مدد خواستند.
سپس دانش آموزان با بدرقه مسئولین، در کلاس درس حاضر شدند و سال تحصیلی جدید را رسماً آغاز نمودند.

دکمه بازگشت به بالا