راهدارخانه های اردبیل با کمبود نیرو مواجه هستند

خبرگزاری ارک: مدیر راهداری راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: راهدارخانه های اردبیل به ویژه در فصل زمستان با کمبود نیرو مواجه هستند.

علی یوسف زاده در حاشیه جلسه بررسی وضعیت ماشین آلات راهدارخانه های اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: طرح واگذاری نیروهای راهداری به بخش خصوصی خروجی مطلوبی نداشته و طی سال های اخیر موجب شده راهدارخانه ها با کمبود نیرو مواجه شوند.

وی افزود: بعد از اجرای این طرح تعدادی از نیروهای راهدار بازخرید شدند و در کنار بازنشستگی هایی که راهداری اردبیل داشت با کمبود نیروی انسانی مواجه شدیم.

مدیر راهداری راه و شهرسازی استان با اذعان به اینکه نزدیک به ۲۵۰ نفر نیروی راهدار در اردبیل مشغول به کارند، اضافه کرد: راهداری استان اردبیل نیازمند ۱۸۰ نفر نیروی دیگر نیز هست.

یوسف زاده عمده مشکلات را در فصل زمستان دانست و گفت: به دلیل کمبود نیرو مجبوریم در زمستان نیروها را به صورت حجمی واگذار کنیم.

این مسئول در عین حال وضعیت ماشین آلات راهدارخانه ها را مطلوب توصیف کرد و در پاسخ به سوال خبرنگار مهرمبنی برنیازمندی های این حوزه افزود: مقرون به صرفه نیست که تمامی تجهیزات خریداری شده و در آشیانه راهدارخانه ها نگه داری شود.

مدیر راهداری راه و شهرسازی استان با تاکید به هزینه های بالای نگهداری، اضافه کرد: ما برای تامین نیازها به ویژه در زمستان از ماشین آلات استیجاری استفاده می کنیم.

یوسف زاده با اشاره به نگه داری مستمر در تابستان اضافه کرد:حتی در زمستان با کمبود ماشین آلات مواجه نیستیم و نیاز شهرستان ها تامین می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا