فراخوان اعزام مشمولان فوق دیپلم به پائین استان اصفهان برای اعزام به خدمت

فراخوان اعزام مشمولان فوق دیپلم به پائین استان اصفهان برای اعزام به خدمت

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از اعلام فراخوان معاونت وظیفه عمومی استان مبنی بر اعزام مشمولان فوق دیپلم به پائین برای اعزام به خدمت دوره ضرورت خبر داد.

به گزارش ارک خبر: سرهنگ” جواد درستکار” گفت: برابر اطلاعیه معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان کلیه مشمولان فوق دیپلم به پائین که برگ اعزام به خدمت به تاریخ ۱۹ آذرماه را دریافت کرده اند می بایست با مراجعه به مراکز پلیس+۱۰ برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی افزود: براساس این اطلاعیه مشمولان مذکور می بایست ساعت ۷ صبح روز سه شنبه ۱۹ آذرماه در محل شهرک آزمایش شهر اصفهان حضور یافته تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان گفت:عدم حضور به موقع در زمان و محل تعیین شده غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی محرومیت های اجتماعی را برای مشمولان غایب در پی خواهد داشت.

سرهنگ درستکار خاطر نشان کرد: مشمولان میتوانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazife.irمدارک و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام همراه داشته باشند.



نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا