آیت‌الله سید ابراهیم رییسی : اصفهان از استانهای بزرگ، قطب کشاورزی، صنعت و هنر کشور است

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی  : اصفهان از استانهای بزرگ، قطب کشاورزی، صنعت و هنر کشور است

به گزارش ارک خبربه نقل ازایرنا:ییس قوه قضاییه با بیان اینکه اصفهان از استانهای بزرگ، قطب کشاورزی، صنعت و هنر کشور است، اظهار داشت: مسائل و کارهایی که در این استان انجام می‌شود، جزو مسائل مهم کشور است.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی روز چهارشنبه در بدو ورود در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان افزود: اصفهان همیشه جلوه علم و دین، فرهنگ و هنر، جهاد و اجتهاد بوده و بصیرت، زمان شناسی و شهید پروری از جلوه‌های مهم دیگر این استان محسوب می‌شود.

وی اظهارداشت: حضور در جمع مردم، مدیران زحمتکش و نماینده رهبر معظم  انقلاب در استان و علما، اندیشمندان و فرهیختگان این استان توفیق بزرگی در این سفر است.

وی با بیان این که ۲۳ هیات به شهرهای استان اعزام شدند و گزارش آنها در جلسه شورای عالی قوه قضاییه ارائه می‌شود، گفت :  بررسی مسائل قضایی و اداری و آنچه مربوط به قوه قضاییه بعنوان شان قضاوت و نظارت است، در این سفر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

آیت‌الله رییسی ادامه داد: در این سفر از نظرات نمایندگان مجلس، مسئولان و مدیران زحمتکش استان و مسئولان امنیتی و انتظامی در این استان در جلسات مختلف بهره‌مند خواهیم شد.

به گفته وی اولین مساله ما در رابطه با مسائل قضایی و سازمانهای وابسته به قوه قضاییه است.

رییس قوه قضاییه در راس هیاتی ساعت ۱۴ امروز برای سفر ۲ روزه وارد اصفهان شد. آیت‌الله رییسی در بدو ورود در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی این شهر، مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مدیران کل نهادها و مسوولان نظامی و انتظامی اصفهان قرار گرفت. 

دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و روحانیون، شرکت جلسه شورای اداری استان ، دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی و شرکت در جلسه شورای عالی قضایی استان ، دیدار با نمایندگان تشکل‌های کشاورزی، فعالان اقتصادی کارآفرینان و صنعتگران و حضور در نهمین اجلاس منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه  از برنامه های سفر ۲ روزه رییس قوه قضاییه در اصفهان اعلام شد.
در این سفر معاونان و مدیران کل قوه قضاییه به شهرستان‌های استان سفر و از زندان ها و برخی کارخانه‌های استان بازدید می‌کنند.

دکمه بازگشت به بالا