نخستین آسانسور پل هوایی شهر قزوین به بهره برداری می رسد

خبرگزاری ارک: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: نخستین آسانسور پل هوایی شهر قزوین تا پایان مردادماه سال جاری به بهره داری می رسد.

به گزارش  مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان افزود: پیرو سیاست های شهرداری قزوین در خصوص لزوم توجه به ایمنی عابران پیاده در سال جاری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اقدام به اجرای پروژه تهیه و نصب دو دستگاه آسانسور روی پل عابرپیاده شهید بابایی کرده است.

وی عنوان کرد: میزان اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این پروژه حدود ۳۰۰میلیون تومان بوده و تاکنون حدود ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: مدت زمان اجرای پروژه دو ماه است و براساس زمان بندی انجام شده امیدواریم پایان مردادماه سال جاری به بهره برداری برسد.

عرشیان با بیان اینکه ظرفیت آسانسور پل هوایی شهید بابایی ۸نفر است، گفت: پیش بینی شرایط آب و هوایی مختلف برای انتخاب آسانسور در نظر گرفته شده و قابلیت دید داخل کابین از بیرون نیز فراهم شده است.

به گفته وی آسانسور پل هوایی شهید بابایی نخستین آسانسور پل عابرپیاده در شهر قزوین است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآورشد: در صورت استقبال شهروندان از این پروژه و جوابگویی موضوع، نصب آسانسور روی سایر پل های عابرپیاده سطح شهر قزوین نیز پس از بررسی و ارزیابی کارشناسی در دستورکار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا