بازخوانی مجدد حماسه تخلیه بنادر در سال ۹۸

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان در مراسم بزرگداشت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری مطرح کرد:

بازخوانی مجدد حماسه تخلیه بنادر در سال ۹۸

به گزارش ارک خبر، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان در مراسم بزرگداشت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری اظهار کرد: امسال محک خوبی برای سنجش توانایی و اراده صنعت حمل ونقل وراهداری استان اصفهان در سطح کشور بود.
مهدی خضری با اشاره به اینکه در سیل نوروز، راهداران استان اصفهان همزمان در سه جبهه به بازسازی و ترمیم محورهای مواصلاتی سه استان اصفهان، لرستان و خوزستان پرداختند، گفت: در اربعین امسال نیز با وجود رشد دوبرابری سفرها، صنعت حمل ونقل مسافر استان اصفهان  در خدمت رسانی سریع و به موقع به زوار امام حسین(ع)خوش درخشید.

وی با بیان اینکه امسال اصفهان در اربعین در حوزه حمل و نقل افتخار آفرید، تصریح کرد: ارائه پنج هزار و ۶۰۰ سرویس حمل و نقل از جمله فعالیت های جهادی صنعت حمل ونقل مسافر بود و شرکت ها و رانندگان اصفهانی به بهترین شکل به مردم خدمت رسانی کنند.

وی با اشاره به عملکرد قابل تقدیر بخش حمل ونقل کالا استان اصفهان ادامه داد: فعالین صنعت حمل ونقل کالا در سال ۹۸  و با وجود تمام مشکلات زمانی که نیاز به تخلیه کالا از بنادر اعلام شد، در میدان حضور یافتند تا چرخ اقتصاد ایران بدون وقفه به فعالیت  ادامه دهد

خضری تصریح کرد: عملکرد ویژه رانندگان در تخلیه بار بنادر در سال ۹۸  بازخوانی حماسه  جهاد تخلیه بنادر رانندگان در سال ۱۳۶۱ به فرمان تاریخی حضرت امام (ره) بود.

در پایان این مراسم از رانندگان نمونه بخش مسافر و کالا، شرکت های نمونه، راهداران و کارمندان نمونه تقدیر شد.

دکمه بازگشت به بالا