طراحی نسل جدید چراغ گردان خودروهای پلیس در “نجف آباد”

طراحی نسل جدید چراغ گردان خودروهای پلیس در “نجف آباد”

به گزارش ارک خبر:فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از طراحی و ساخت نسل جدید چراغ گردان خودروهای پلیس به دست کارشناسان و مهندسان معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “محمد حسین باباکلانی” با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: کارشناسان و مهندسان معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد با انجام تحقیقات و پژوهش های لازم در خصوص تجهیزات جدید، موفق شدند نسل جدیدی از چراغ گردان خودروهای پلیس را طراحی و تولید کنند.

وی افزود: چراغ گردان های جدید دارای کیفیت مطلوب ، دوام بالا و مصرف برق بسیار پایین است که کارایی مطلوب و بسیار قابل قبول تری از نمونه های مشابه موجود دارد.

این مقام انتظامی از مزایای دیگر این چراغ گردان را گرم نشدن سیم کشی و لامپ ها در صورت استفاده مداوم عنوان و تصریح کرد: در صورت استفاده مداوم و حتی خاموش بودن خودرو هیچ گونه مشکلی برای باتری خودرو بوجود نخواهد آمد.

سرهنگ باباکلانی تاکید کرد: تامین تجهیزات مورد نیاز در ماموریت های پلیس با اتکا به متخصصان داخلی و دانش نیروهای زبده و مجرب سازمان از اولویت های نیروی انتظامی است و امروز با افتخار اعلام می کنیم که امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران در استفاده از فناوری های روز دنیا برای خدمت رسانی بهتر به مردم شریف و شهید پرور پیشتاز است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا