پوستر جشنواره سراسری عکس رضوی در تبریز رونمایی شد

خبرگزاری ارک: با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و جمعی از هنرمندان پوستر جشنواره سراسری عکس رضوی در تبریز رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی،‌ پوستر جشنواره سراسری عکس رضوی  با تاکید بر موضوع  جشنواره با پس زمینه‌ی فیروزه‌ای پررنگ طراحی شده که این رنگ در فرهنگ اسلامی نمادی از تقدس است، همچنین بهره‌گیری از طرح فوجی از کبوتران در این پوستر که نمادی از بارگاه منور ثامن الحجج و مهربانی و رافت این امام رئوف است  جلوه‌ای ویژه به پوستر یاد شده بخشیده است.

جشنواره سراسری عکس رضوی همزمان با میلاد باسعادت عالم آل محمد(ص)حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و همزمان با دهه کرامت و با هدف   اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین بویژه امام رضا (ع) برگزار می‌شود .

براساس این گزارش هر عکاس می‌تواند حداکثر 5 قطعه به صورت تک عکس با قدرت تفکیک بالاتر از 4 مگاپیکسل تهیه و با فرمت jpeg بر روی سایتazarsh.shamstoos.ir بارگذاری نماید.

جشنواره سراسری عکس رضوی با همکاری شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی،‌ معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی،  بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و کانون فرهنگ، ‌هنر و ادب آذربایجان‌شرقی برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا