تصویب افزایش ۱۸ درصدی نرخ سرویس مدارس در شورای شهر تبریز

اعضای شورای شهر تبریز در نشست امروز خود طرح افزایش ۱۸ درصدی نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی ۹۹- ۹۸ را تصویب کردند.

 طرح افزایش ۱۸ درصدی نرخ سرویس مدارس پیش از این به عنوان مصوبه شماره ۶۸ در کمیسیون عمران ،ترافیک و حمل و نقل شورای شهر تبریز تصویب شده بود و  امروز نیز اعضای شورا به آن رای مثبت  دادند.

فریدون بابایی اقدم، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تبریز در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز در این ارتباط گفت: این نامه را که در کمیسیون مورد بررسی قرار دادیم ظاهرا توسط فرمانداری شهر تبریز به دلیل تاخیر در زمان آن، برگشت داده شده بود و نیاز به بررسی مجدد در کمیسیون داشت.

وی ادامه داد: با بررسی مجدد این نامه در کمیسیون، افزایش ۱۸ درصدی نرخ سرویس مدارس را برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در نظر گرفتیم.

 بر اساس توافق وزیران کشور و وزیر آموزش و پرورش، سامانه سپند امسال در کل کشور راه اندازی شد و طبق آن هم شرکت ها و رانندگان سرویس مدارس در این سیستم ثبت نام و پس از بررسی توسط سازمان تاکسیرانی تائید صلاحیت شدند.

امسال ۴۷ شرکت فعال در زمینه سرویس مدارس توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز تائید شدند و ۶۱۱ راننده در سامانه سپند ثبت نام کردند.

اولیای دانش آموزان می توانند با استفاده از اپلیکیشن «سپند» از محل و تردد خودروی سرویس مدرسه فرزند خود مطلع شوند.

سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ توسط سازمان تاکسیرانی کلانشهرها و شهرداری های سراسر کشور اجرا شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا