پرواز‌های فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: پرواز‌های ورودی و خروجی این فرودگاه طبق برنامه زمان بندی شده انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  آذری مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه با افزایش دید افقی در فرودگاه بین المللی مهرآباد و بازگشت وضعیت عادی به این فرودگاه پرواز‌ها به مقصد تبریز طبق برنامه انجام می‌شود، گفت: تنها پرواز ۱۱ و ۲۰ دقیقه اصفهان تبریز شرکت ایران ایر باطل شده است.

او گفت: پرواز ۶ و ۳۵ دقیقه تهران  تبریز شرکت ایران ایر نیز با تاخیر ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه و پرواز ۸ و ۵۰ دقیقه تهران  تبریز شرکت آتا با تاخیر ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: هم اکنون پرواز ۸ و ۳۵ دقیقه تهران تبریز شرکت ایران ایرتور در فرودگاه تبریز بر زمین نشسته و سایر پرواز‌های این فرودگاه نیز طبق برنامه انجام می‌شود.

آذری افزود: روز گذشته به دلیل بارش سنگین برف کاهش دید افقی در فرودگاه مهرآباد تعداد ۱۶ پرواز ورودی و خروجی فرودگاه تبریز به مقصد شهر‌های مختلف کشور باطل شده بود.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در سال ۱۳۲۹ با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پرواز‌های داخلی و بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و بصورت open sky و ۲۴ ساعته عملیاتی بوده و به دلیل واقع شدن در مرز و کریدور‌های هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری، رادار و هوانوردی به پرواز‌های داخلی و بین المللی به خصوص پرواز‌های عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشور‌های عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشور‌های آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می‌شود.

روزانه به صورت میانگین ۴۵ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی در این فرودگاه انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا