کشف ۳۷ تن انواع مواد مخدر در اصفهان / آمادگی ۱۰۰ درصدی برای انتخابات و اجرای طرح نوروز ۹۹

کشف ۳۷ تن انواع مواد مخدر در اصفهان / آمادگی ۱۰۰ درصدی برای انتخابات و اجرای طرح نوروز ۹۹

به گزارش ارک خبر: جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۳۷ تن انواع مواد افیونی طی مدت ۱۰ ماهه امسال خبر داد و کشف این مقدار مواد در چنین مدتی را بی سابقه عنوان کرد.

سرهنگ “حسین حسین زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: امروز بحمد الله سربازان دلاور نیروی انتظامی حافظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیرق با شکوه و با عظمت این نظام هستند.

وی افزود: امروز آوازه دلاوری و سلحشوری نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که این روزها سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی نواختند  در جهان طنین انداز شده است به طوری که هر کدام از سربازان در ارتش های جهان  آرزو می کنند که ای کاش آن ها هم می توانستند این همه شجاعت و دلاوری را  داشتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: ابرقدرت پوشالی آمریکا که از سال ۱۹۴۵ تا به امروز هیچ کس جرأت شلیک یک گلوله به وسیله سلاح کمری را به سمت پایگاه های آنان نداشت آبرو و حیثیت نداشته اش با موشک هایی که دلاوران سپاه پاسداران ما شلیک کردند لگدمال شد و می بینیم که چگونه دست و پا می زنند و در تلاش هستند که این آبرو ریزی خود را جبران کنند. این اتفاق مبارک واقعاً به درگاه خداوند متعال جای بسی شکر دارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ایستی خداوند بزرگ را به خاطر داشتن ملتی بصیر، فهیم، وفادار، همیشه در صحنه، با درک درست و دشمن شناس شاکر باشیم  به بدرقه تاریخی و حماسی مردم ایران از پیکر سپهبد شهید حاج “قاسم سلیمانی” اشاره کرد و گفت: واقعاً جای شکر دارد، در نظامی خدمت می کنیم و زندگی می کنیم که فرزند سُلاله پاک رسول الله، فقیهی جامع الشرایط، با تدبیر ، با علم، با حکمت و با شجاعت سکان دار آن است و مردم فهیم ایران قدردان زحمات فرزندان خود در نیروهای مسلح هستند.

سرهنگ حسین زاده خاطر نشان کرد: در ۲ ماه گذشته فراز و فرود ها و تلخی و شیرینی هایی را تجربه کردیم که شاید در طول دوران تاریخ پرشکوه مردم ما بی نظیر است و قطعاً نسل های آینده به شجاعت ، ایستادگی و اطاعت پذیری از ولی فقیه، به درایت، بصیرت، ولایتمداری و وفاداری ما به نظام افتخار خواهند کرد.

سرهنگ حسین زاده تصریح کرد: ماموران پلیس اصفهان به سهم خود تلاش های فوق العاده ای در ۲ ماه گذشته انجام دادند. در اتفاقاتی که دشمنان برای ما در آبان ماه رقم زده بودند نیروهای پلیس استان مردانه ایستادند و از جان و مال و ناموس مردم و ارزش های نظام اسلامی دفاع کردند .

وی با بیان اینکه روزهای بسیار پرکاری را در آینده پیش رو داریم از آمادگی ۱۰۰ درصدی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای تامین امنیت انتخابات و اجرای طرح نوروز ۹۹ خبر داد و گفت: نیروی انتظامی ظرف ۴۱ سال گذشته ده ها انتخابات را در نهایت امنیت، آرامش و با حضور گسترده مردم برگزار کرده که این افتخار بزرگی برای این نیرو است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: پس از انتخابات، اجرای طرح نوروزی را داریم و با توجه به اینکه مجرمان و خلافکاران در این ایام آماده ارتکاب جرایم می شوند بایستی نیروهای ما نیز از آمادگی بالایی برخوردار باشند.

وی افزود: از طرفی دیگر به دلیل حجم بیشمار مسافرت ها با ترافیک و تصادفات در ایام نوروز مواجه هستیم که بی شک تلاش مضاعف همکاران سخت کوش ما در مجموعه های پلیس راه و راهور را طلب می کند و در کنار آن ها چشمان تیزبین نیروهای انتظامی بایستی بیدار باشند تا خواب را از چشمان اراذل و اوباش و اخلالگران نظم و امنیت بگیرند.

سرهنگ حسین زاده فرماندهی انتظامی استان اصفهان را یکی از رده های موفق در بین مجموعه های انتظامی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: در همین رابطه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان امسال به موفقیت های بسیاری دست یافت و  37 تن انواع مواد مخدر را در ۱۰ ماهه امسال کشف کرد که کشف این مقدار مواد طی سالیان گذشته بی سابقه بود ضمن اینکه باید یاد آور شد استان اصفهان یک استان مرکزی در کشور است و چنین کشفیات بالایی،  اشرافیت و هوش بالای ماموران پلیس این استان در شناسایی قاچاقچیان و جاسازی های حرفه ای مواد مخدر را نشان می دهد. این مقام انتظامی استان همچنین به موفقیت پلیس امنیت عمومی در انجام اقدامات پیش دستانه و هوشمندانه که باعث شناسایی یکی از باندهای مهم و خطرناک شد اشاره کرد و گفت: پلیس آگاهی استان هم از جمله پلیس هایی است که با سرعت در کشف جرایم توانسته رتبه برتر را در کشور به دست آورد که همه این موفقیت ها جای بسی شکر دارد و افتخار می کنیم که ما خدمتگزار مردم هستیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا