تئاتر شاد و موزیکال “بزبزقندی و گرگ ناقلا” روی صحنه فرشچیان

تئاتر شاد و موزیکال “بزبزقندی و گرگ ناقلا” روی صحنه فرشچیان

به گزارش ارک خبر:تئاتر شاد و موزیکال “بزبزقندی و گرگ ناقلا” تا ۷ بهمن در سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری فرشچیان به روی صحنه می رود.

کارگردان این تئاتر گفت: تئاتر شاد و موزیکال “بزبزقندی و گرگ ناقلا” توسط گروه نگار سبز زنده رود و با همکاری دفتر تخصصی تئاتر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ویژه کودک و خانواده از ۲۳ دی اجرا شده و تا ۷ بهمن در سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری فرشچیان به روی صحنه می رود.

امیر شیخ جبلی اظهار کرد: بزبز قندی، شنگول و منگول یا بزک زنگوله پا داستانی کودکانه و پند آموز است که از زبان یک گرگ روایت می شود.

وی افزود: ساختار شکنی خاصی در داستان نمایش صورت گرفته که نمونه مدرن و امروزی قصه بزبز قندی و فانتزی بی‌پایانی در لحظه لحظه اثر به چشم می خورد.

کارگردان این تئاتر ادامه داد: تلاش برای  بهره گیری از عناصری همچون نور، سایه و موسیقی بر جنبه های فانتزی اثر افزوده و تماشاگر را حتی در رده های سنی بالاتر در کنار کودکان به عنوان مخاطبین اصلی با خود همراه می کند. 

شیخ جبلی گفت: موسیقی و افکت های جذاب که حتی در پس زمینه شنیده می شود در هماهنگی کامل با حرکت و اعمال بازیگران است.

وی تصریح کرد: استفاده از کارکردهای تئاتر مبتنی بر حرکت و تلاش برای استفاده حداکثری از عمل به جای کلام، تاثیر فوق العاده ای در ایجاد توجه و تمرکز بیشتر تماشاگر را به صحنه معطوف کرده است.

کارگردان تئاتر بزبزقندی و گرگ ناقلا با بیان اینکه ساختار شکنی صورت گرفته در قصه نه تنها مخاطب را پس نمی زند بلکه با توجه به روایتی بودن اثر در بخش هایی از نمایش تماشاگران حاضر در سالن را نیز به مشارکت در ادامه و روند قصه دعوت می کند؛ ادامه داد: این اتفاق  تا جایی ادامه دارد  که کودکان و نوجوانان و در بعضی موارد بزرگسالان نیز در تلاش برای مشارکت در قصه در فراز و فرودهایی هستند که گرگ راوی از آن ها طلب می کند.

شیخ جبلی گفت:  بازیگران این اثر محمد قبادی نژاد، امیر حسین حسن پور، نرگس اسکندری، میترا آقایی، درین جعفر پیشه، باران جوادی و آناهیتا عبداللهی هستند.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای تهیه بلیط این نمایش می توانند  به سایت اینترنتی www.partakticket.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفنهای ۰۹۳۶۱۰۴۷۱۵۳ و ۰۹۱۳۷۹۴۱۴۰۴ تماس حاصل کنند.

دکمه بازگشت به بالا