فضای شهری برای تبلیغات انتخاباتی آماده می شود

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان

فضای شهری برای تبلیغات انتخاباتی آماده می شود

به گزارش ارک خبر:با نزدیک شدن به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و برگزاری هرچه با شکوه تر این انتخابات و همچنین آماده سازی شهر در راستای اطلاع رسانی بهتر و جلوگیری از هرگونه ناهماهنگی و تخلفات احتمالی؛ دومین جلسه ستاد ساماندهی تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرداری اصفهان برگزار گردید.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در این ارتباط گفت: آنچه مهم است حضور و مشارکت مردم در انتخابات است و در این زمینه قطعا شهرداری اصفهان همگام با سایر ارگانها و سازمانهای شهر در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات فعالیت می نمایند.
حسین امیری گفت: طبیعی است که برگزاری انتخابات سالم به همیاری و همدلی همه مردم، مسئولان و دستگاه‌های مرتبط وابسته است و در این ارتباط شهرداری اصفهان وظیفه دارد مکانهایی را برای تبلیغات کاندیداها آماده نماید.
وی گفت: بر اساس قانون یکسری وظایف بر عهده شهرداری اصفهان قرار گرفته است که می بایست در چهار چوب این وظایف حرکت نمود.
امیری تصریح کرد: یکی از وظایف؛ ایجاد بستر و فضای مناسب در سطح شهر به جهت تبلیغات انتخاباتی می باشد که در این راستا باید از ظرفیتهای موجود و محل های مجاز شناسایی شده در مناطق ۱۵ گانه استفاده نمود.
حسین امیری با بیان اینکه شهرداری اصفهان فضای شهری را جهت انتخابات پرشور و سالم فراهم خواهد کرد بیان کرد: ضوابط تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به صورت دقیق و کامل در قوانین و دستورالعمل های اعلام شده مشخص شده است .
وی با اشاره به زمان شروع انتخابات گفت: تبلیغات انتخاباتی از ۲۴ بهمن ماه آغاز می گردد و تا۳۰ اسفند ماه ادامه خواهد داشت در همین ارتباط با در نظر گرفتن مکانهایی مناسب ، کلیه فضا سازی های لازم تا قبل از شروع زمان تبلیغات در سطح شهر نصب خواهد شد.
وی افزود: شهراری اصفهان برای ایجاد فضایی پرشور و سالم به غیر از پایه های تبلیغاتی ثابت موجود در شهر با تهیه و نصب بیش از ۶۵۰۰ پنل اختصاصی تبلیغات انتخاباتی، سعی در حفظ اموال عمومی و زیبایی بصری شهر داشته و با هماهنگی کامل با فرمانداری و ناظران انتخابات از نصب تبلیغات درمکان های غیر مجاز جلوگیری می کند.
معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان ضمن درخواست از نامزدهای انتخاباتی درجهت حفظ و صیانت از اموال عمومی وعدم نصب تبلیغات در فضاهای غیرمجاز افزود: تیم نظارتی تبلیغات انتخاباتی با حضورنمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی و شهرداری ضمن نظارت بر تبلیغات صحیح نامزدهای انتخاباتی درصورت مشاهده تبلیغات غیرمجاز اقدامات قانونی مربوطه را اعمال خواهند کرد.
امیری ادامه داد: شهرداری هزینه های فراوانی برای نظافت و پیرایش شهری و حذف نازیبایی های محیط شهری داشته و نصب تبلیغات در مکان های غیرمجاز علاوه بر خسارت به منظر شهری هزینه های سنگینی برای شهر و شهروندان دربردارد که می بایست با انجام تبلیغات در مکانهای مجاز از ایجاد هزینه های اضافی برای بیت المال و شهروندان جلوگیری شود.
وی افزود :به منظور جلوگیری از سوء استفاده افراد سود جو و جمع آوری غیر قانونی تبلیغات انتخاباتی، تعدادگشت های بازرسی در مناطق۱۵ گانه شهرداری افزایش خواهد یافت.
وی تاکید کرد: کار پاک سازی شهر در زمان قانونی شروع خواهد شد و در این راستا انسجام و هماهنگی و بکار گیری امکانات جهت پاک سازی کامل تبلیغات انتخاباتی صورت می پذیرد و صبح روز رای گیری کلیه تبلیغات انتخاباتی بخصوص تبلیغات صورت گرفته در اطراف مراکز رای گیری بصورت کامل پاک سازی و جمع آوری می گردد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا