شناسایی سارقان تندیس( تقدیس ) شهرداری اصفهان

با پیگیری های شهرداری و نیروی انتظامی؛ 

شناسایی سارقان تندیس( تقدیس ) شهرداری اصفهان

نماد «تقدیس» اثر استاد پرویز تناولی که سال ها در کنار ساختمان شهرداری مرکزی اصفهان نصب شده بود، در کمتر از شش ساعت بعد از سرقت پیدا شد. 

به گزارش ارک خبر، نیمه شب گذشته بخش میانی نماد «تقدیس» اثر پرویز تناولی که در کنار ساختمان شهرداری مرکزی اصفهان قرار داشت، به سرقت رفت.

جنس این نماد از برنز است و در سال ۸۰ توسط شهرداری اصفهان خریداری و در مجاورت ساختمان شهرداری مرکزی اصفهان واقع در میدان امام حسین (ع) نصب شد.

از صبح امروز پیگیری های شهرداری از دستگاه های انتظامی برای پیدا کردن سارقان این اثر آغاز شد و در نهایت به فاصله چند ساعت و حدود ۵ ساعت از این ماجرا، اثر به سرقت رفته کشف و سارقان شناسایی شدند.

در خصوص این ماجرا، «ایمان حجتی»، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با انتشار پستی در صفحه خود نوشت: امروز را با یک خبر بد آغاز کردم ولی با یک خبر خوب ادامه می‌دهم.  

وی افزود: بخش میانی سرقت شده تندیس تقدیس استاد پرویز تناولی با تلاش همه همکارانم در بخش‌های مختلف شهرداری اصفهان و اقدام سریع و مناسب عوامل انتظامی، پیدا شده و سارقان شناسایی شدند.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان اظهار کرد: توضیحاتی در خصوص این اتفاقات وجود دارد که به زودی خواهم نوشت. 

متاسفانه بخشی از این اثر بعد از سرقت دچار آسیب شده است که به زودی بعد از مرمت در محل قبلی یعنی در کنار ساختمان شهرداری نصب می شود.   

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا