راه‌اندازی ۱۲۷ واحد تولیدی با اعتبار ۵۹۵۰ میلیارد ریال در آذربایجان‌شرقی

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در یک سال گذشته ۱۲۷ واحد تولیدی جدید با اعتبار ۵ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال در استان راه‌اندازی شده است.

محمدرضا پورمحمدی، روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگاران افزود: با راه اندازی این واحدها در سطح استان برای یک هزار و ۶۶۸ نفر از جوانان جویای کار زمینه اشتغال ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: در این مدت ۱۸۶ طرح توسعه واحدهای تولیدی نیز با سرمایه‌گذاری ۸۱۸ میلیارد ریال در آذربایجان شرقی اجرا شده و این استان از نظر ایجاد و توسعه واحدهای تولیدی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمت مسوولان هستند، گفت: علت وجودی همه ارکان نظام برای خدمت به مردم بوده و توسعه در هر بخشی از کشور با حضور مردم معنا پیدا می‌کند.

پورمحمدی، ادامه داد: امنیت کشور نیز با حضور مردم به دست آمده و آنان تضمین‌ کننده امنیت و توسعه هستند و هر کجا مردم حضور داشته باشند پیشرفت حاصل می شود.

وی با بیان اینکه باید ریشه مشکلات را بشناسیم، یادآوری کرد: باید بدانیم که چه کسانی مشکلات کنونی کشور را بر ما تحمیل کرده‌اند و اگر تحریم ها و هشت سال جنگ را به ما تحمیل نمی‌کردند اکنون در چنین وضعیتی نبودیم.

استاندار آذربایجان شرقی، گفت: با وجود فشارها و محدودیت‌ها از حرکت رو به جلو غفلت نکرده‌ایم و باید بجای سیاه نمایی در کنار مشکلات، موفقیت‌ها را هم به مردم بیان کرد چراکه بزرگ‌ترین درد یک جامعه ناامیدی و دلسردی مردم است.

پورمحمدی، با اشاره به اینکه ملت ایران سختی‌ها و مشکلات را پشت سر گذاشته و بر آرمان آزادی‌خواهی و استقلال و باج ندادن به دشمنان پایبند خواهد ماند، افزود: در روزهای آینده ۳ اتفاق مهم ۲۲ بهمن، دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب و انتخابات ۲ اسفند پیش روی مردم این استان بوده و آنان بار دیگر با حضور گسترده در صحنه های انقلاب، وفاداری خود را به نظام، انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و شهدا نشان خواهند داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا