برگزاری رویداد بزرگ انتقال تجربه”رویتاک” در مخابرات اصفهان


دومین رویداد بزرگ انتقال تجربه”رویتاک” به همت مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد.

به گزارش  ارک خبر،این رویداد باهدف اشتراک گذاری ایده ها و تجارب افراد موفق در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ در  محل سالن همایشهای اهل‌البیت توسط معاونت تجاری شرکت مخابرات منطقه اصفهان برگزار گردید.


رئیس اداره بازاریابی و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان با بیان میزان اهمیت استارتاپها در کسب و کارهای نوین و چگونگی شکل گیری رویداد رویتاک در مشاهیر توسط استارتاپ دی  هدف از این همایش را استفاده از فرصت ها و تجربیات موفق و انتقال آن به دیگران دانست.

امیرحسین زیگلری رویتاک را سلسله ‌رویدادهای ملی و دارای استاندارد انتقال تجربه معرفی کرد که برای اولین بار در ایران برگزار می گردد و با شعار «ایده ها از تجربه ها شکل می گیرد» طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: این رویداد موفق به دریافت لوگوی ایران ساخت از سوی ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تاییدیه ی این ستاد گردیده است.


 این رویداد با حضور و سخنرانی  مهندس هیبتیان معاون تجاری مخابرات اصفهان در خصوص لزوم بهره مندی از تجارب دانش آموختگان و افراد دارای مقام در عرصه های مختلف فرهنگی، ورزشی و مالی آغاز شده و با سخنرانی آقای “مجتبی متقی” مشاور بورس و تامین مالی شهرک علمی تحقیقاتی و اتاق بازرگانی اصفهان، خانم “فاطمه عادلی” بازیکن تیم بانوان سپاهان و تیم ملی فوتبال ایران،  خانم “فاطمه افتخاری” قهرمان پاراگلایدر و ملقب به ملکه آسمان آبی، خانم “آوا کیانی” اولین دختر نجار اصفهان، آقای ‌”پیام پورفلاح” سردبیر ماهنامه اصفهان نیمروز و مدیر خانه کاریکاتور اصفهان” ادامه یافت.


همچنین در حاشیه این همایش کارگاه آموزشی هوش مالی و بازار سرمایه توسط آقای مجتبی متقی برگزارگردید.


گفتنی است در پایان از تیم اجرایی رویتاک و سخنرانان محترم تقدیر به عمل آمده و در محیطی صمیمی عکس دسته جمعی با حضار گرفته شد.


لازم به ذکر است کلیه فیلم‌های سخنرانی با محوریت انتقال تجربه رویتاک، در وبسایت رسمی رویتاک به آدرس www.rooytalk.ir برای استفاده عموم قرار خواهند گرفت.



نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا