مشارکت ۱۸ هزار نفری در مسابقه کتابخوانی شهرداری تبریز

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز از برگزاری بیش از ۱۸ هزار آزمون در ۱۰ روز نخست برگزاری بخش مسابقه در خانه بخوانیم خبر داد.

حجت‌الاسلام احمد حمیدی برگزاری پویش و آزمون کتابخوانی “در خانه بخوانیم” را اقدامی برای غنی سازی اوقات شهروندان در روزهایی دانست که جامعه نیازمند آرامش و حضور شهروندان در خانه هایشان است.

وی با قدردانی از مشارکت اقشار مختلف شهروندان تبریز در این مسابقه کتابخوانی گفت: برگزاری پویش در خانه بخوانیم” با توجه به نیاز جامعه برگزار شد و انتظار می‌رود در روزهای باقی مانده آزمون، شاهد افزایش مشارکت شهروندان در این حرکت فرهنگی باشیم.

وی با بیان این‌که این مسابقه با هدف افزایش سرانه مطالعه برگزار شده و مشارکت نیز در روزهای اخیر رو به افزایش است، افزود: ۱۸ هزار آزمون در سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال و یک گروه ویژه برگزار شده است.

حجت الاسلام حمیدی بیان کرد: این کمپین توانسته به سهم خود گامی در تحقق اهداف توسعه کتابخوانی برای اقشار مختلف شهروندات بردارد و در غنی سازی اوقات فراغت ناشی از ضرورت حضور در خانه، بخشی از نیاز به مطالعه را پوشش دهد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، در مسابقه در خانه بخوانیم  99 جایزه ۷۰۰ هزار تومانی در بخش بزرگسالان، ۹۹ جایزه ۴۰۰ هزار تومانی در بخش نوجوان، ۹۹ جایزه ۲۵۰ هزار تومانی در بخش کودکان و ۹۹ جایزه ۳۰۰ هزار تومانی در بخش ویژه برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

شرکت کنندگان با مراجعه به سایت http://citizen.tabriz.ir/ می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا