خسارت میلیاردی تراکتور در پرونده‌های خارجی

باشگاه تراکتور در پرونده شکایت بازیکنان خارجی باید ۲۲ میلیارد تومان پرداخت کند.

خسارت میلیاردی تراکتور در پرونده های خارجیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  باشگاه تراکتور مدتی پیش با شکایت ۳ بازیکن خارجی خود از جمله کوین کنستانت، لی هری اروین و آنتونی استوکس از سوی فیفا محکوم شد و اکنون این باشگاه تبریزی فرصت دارد که مبالغ جریمه را پرداخت کند در غیر این صورت با محرومیت از نقل و انتقالات مواجه می‌شود.

به هر حال کوین کنستانت، لی هری اروین و آنتونی استوکس  با شکایت از باشگاه تراکتور  به فیفا موفق شدند حکمی علیه این باشگاه تبریزی بگیرند و  مبلغ قابل توجهی از این باشگاه تبریزی طلبکار شدند.

نکته جالب توجه این است که هیچ کدام از این ۳ بازیکن خارجی حتی یک فصل کامل هم برای تراکتور بازی نکردند و کنستانت به دلیل بیماری حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت و استوکس و اروین هم در دوران حضور در تراکتور بی‌نظمی‌های متعددی داشته و در نهایت در پایان فصل قراردادشان را یک طرفه فسخ کرده و به تیم‌های دیگر پیوستند.

با این وجود استوکس حکم ۴۰۰ هزار یورویی و اروین حکم ۱۰۰ هزار یورویی علیه باشگاه گرفتند و دعوای تراکتور با کنستانت هم در نهایت به محکومیت ۷۰۰ هزار یورویی باشگاه +‌۱۲۰ هزار یورو جریمه تاخیر منجر شد.

به هر حال  در مجموع  باشگاه تراکتور یک میلیون و ۳۲۰ هزار یورو باید به این ۳ بازیکن بپردازد که با قیمت حدود ۱۷ هزار تومانی یورو، رقمی بیشتر از ۲۲ میلیارد تومان می‌شود که سرخپوشان تبریزی باید این بدهی سنگین  را پرداخت کنند، در غیر این صورت با عواقب بدی مواجه می‌شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا