هلال احمر آذربایجان‌شرقی بین بیماران خاص ماسک و مواد ضدعفونی توزیع کرد

سرپرست هلال احمر آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا ۲۴۰ هزار ماسک و ۲۳ هزار عدد مواد ضدعفونی‌کننده در بین بیماران خاص این استان توزیع شد.

هادی موسوی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این ماسک ها و مواد ضدعفونی کننده در قالب ۲۴ هزار بسته بهداشتی هر بسته شامل ۱۰عدد ماسک و یک عدد محلول ضدعفونی است و ارزش ریالی آن ها بیش از ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد می شود.

وی یادآوری کرد: جمعیت هلال احمر در استای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک به اقشار محروم و خانواده های آسیب پذیر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در آستانه فرارسیدن روز بیماری های خاص و صعب العلاج، همزمان با هفته هلال احمر اقدام به این کار کرده است.

موسوی، ادامه داد: با توجه به تداوم حمایت از خانواده های متاثر از کرونا و اقشار کم برخوردار از خیرین و هم استانی های نوع دوست درخواست می شود کمک های نقدی خود را از طریق شماره گیری کد #۴۱ *۱۱۲*  و شماره حساب ۹۹۹۹۹ به این امر اختصاص دهند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۹۶ هزار و ۴۴۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۱۵۶ نفر رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا