سارقان ۵۰۰ دستگاه تلفن همراه در اصفهان دستگیر شدند

 

به گزارش ارک خبر:رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۳ سارق که از یک مغازه ۵۰۰ دستگاه تلفن همراه و ۳ لپ تاپ به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را سرقت کرده بودند خبر داد.

 

سرهنگ “حسین ترکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از مغازه موبایل فروشی در شهر اصفهان ، بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی توسط ماموران ، ۳ سارق در رابطه با این سرقت را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان نیز یک دستگاه قهوه ساز سرقتی که از شهرستان “ایذه” استان “خوزستان” سرقت کرده بودند و یک سواری زانتیای مسروقه که با پلاک جعلی تردد می کرد کشف شد.

سرهنگ ترکیان با اشاره به اینکه تاکنون ۲ مالباخته این پرونده شناسایی شده اند اظهار داشت: سارقان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان از شهروندان خواست، با پلیس تعامل و مشارکت داشته باشند و هر گونه موضوع و اخبار مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا