سرپرست ماشین‌سازی: شیخ‌لاری با قدرت به کارش ادامه می‌دهد

سرپرست تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز اعلام کرد: برخلاف ادعای تعدادی از رسانه‌ها، احد شیخ‌لاری به عنوان سرمربی این تیم با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

سیدمحمد علوی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: اینکه تعدادی از رسانه ها پای یک نفر غیربومی را به میان کشیده و تلاش دارند تا موجب تغییرات در کادر فنی ماشین سازی شوند، نشان می دهد که دراین زمینه دلال ها به شدت فعال شده اند، اما باشگاه ماشین سازی هرگز اجازه خودنمایی به این عده را نخواهد داد.

وی اظهار داشت: من سال ها در فوتبال تبریز و باشگاه ماشین سازی بوده ام و از بیان واقعیات پیرامونی این تیم قدیمی ترسی ندارم بر همین اساس اعلام می کنم هیچ گونه تصمیمی مبنی بر ایجاد تغییرات در کادر فنی وجود ندارد و تمام شایعات ساخته و پرداخته رسانه ها و دلالان است.

علوی احترام به پیشکسوتان و اسطوره هایی همچون شیخ لاری را لازمه توسعه و ارزشمندی ورزش دانست و ادامه داد: باید به این نیروهای بومی که عشق خدمت به جوانان و تیم های آذربایجان را دارند، احترام گذاشت.

وی با بیان اینکه کادر فنی ماشین سازی به رهبری شیخ لاری در روزهای کرونایی نیز دست از تلاش بر نداشته و برنامه های متنوعی را برای بازیکنان تدوین کرده است، گفت: در این زمینه با توجه به تعطیلی تمرینات از ۲۳ اسفند ماه، برنامه تمرینی هفتگی برای ۳۰ بازیکن تیم بزرگسال تهیه و با تقسیم بندی آنها بین اعضای کادر فنی، تمرینات  خانگی به صورت مستمر پیگیری و رصد می شود.

علوی یادآور شد: تنها بازیکن خارجی ماشین سازی نیز هم اکنون در تبریز است و تمرینات خود را به صورت انفرادی ادامه می دهد، هرچند معتقدیم این نوع تمرینات به هیچ عنوان جای تمرینات تیمی را نمی گیرد.

وی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر شروع قریب الوقوع بازی های لیگ برتر، به ایرنا، گفت: تاکنون هیچ نامه رسمی از سوی فدراسیون و سازمان لیگ در این خصوص به باشگاه ارسال و ابلاغ نشده است و این اخبار در حد گمانه زنی است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با جدایی رسول خطیبی از این سکان هدایت این تیم، روند نزولی در پیش گرفته و طی ۵ بازی با سرمربیگری شیخ لاری با وجود ارایه بازی های تهاجمی و زیبا،  تنها ۲ امتیاز کسب کرد.

این تیم با ۲۴ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا