سند گردشگری آذربایجان‌غربی تدوین می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به مصوبه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان گفت: طبق این مصوبه، سند گردشگری استان تدوین می‌شود.

سیدمحسن حمزه‌لو،  روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به این‌که دستیابی به چشم انداز و اهداف توسعه صنعت گردشگری استان، نیازمند تهیه سند جامع و تعریف دقیق برنامه‌های عملیاتی در کوتاه‌مدت و بلندمدت است، بنابراین بررسی درخواست ضرورت تهیه سند گردشگری استان در دستور کار قرار گرفت و پس از تبادل‌نظر با کلیات درخواست موافقت شد.

وی ادامه داد: همچنین با درخواست تصویب طرح هادی شهر گوگ تپه از توابع شهرستان مهاباد موافقت شد.

وی بیان کرد: توسعه اصولی با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و توزیع عادلانه امکانات از جمله اهدافی است که در طراحی و تدوین طرح هادی شهر گوگ تپه دنبال شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: پیگیری و نظارت بر واگذاری اراضی به سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان برای اجرای طرح‌های تولیدی و صنعتی از دیگر مصوبات کارگروه بود.

به گزارش ایرنا، مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به عنوان دبیرخانه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان برای تحقق جهش تولید، حمایت از طرح‌های سرمایه گذاری را سرلوحه کار قرار داده و تلاش می‌شود تا روند راه‌اندازی طرح‌ها تسهیل و تسریع یابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا