خبرهای خوش برای بازنشستگان/ از همسان‌سازی حقوق تا میزان افزایش حقوق

مشاور کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور گفت: خبرهای خوشی برای بازنشستگان به زودی از سوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور اعلام می‌شود.

کریم صادق‌زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: امید است بیانات رهبر معظم انقلاب تلنگری برای شهردار تبریز و قائم مقام وی شود که با بخشنامه‌های صادره باعث رنجش خاطر و نگرانی کارگران و پرسنل قراردادی شهرداری تبریز شده است.

وی در خصوص فرمایشات امروز مقام معظم رهبری در ویدئو کنفرانس با کارگران گفت: مقام معظم رهبری در بیانات امروزشان فرمودند نظرات کارگر در بعضی از مصوبات لحاظ نشده مقررات حتماً با نگاه عادلانه بایستی تنظیم بشود.

صادق‌زاده با بیان اینکه در وضعیت اقتصادی فعلی و بعد از شیوع ویروس کرونا کارگران واقعا دچار مشکل شده اند گفت: مقام معظم رهبری به همکاری دوجانبه واقعی میان نیروی کار و کارفرما اشاره فرمودند که میتواند تولید و ارزش افزوده را افزایش بدهد.

 وی خاطرنشان کرد: بعد از فرمایشات معظم له همه کارگران و بازنشستگان منتظر اقدامات عملی دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی خواهیم بود و در صورتیکه نظرات و خواسته های این قشر عظیم و شریف تامین شود دیگر نیازی به اعتراضات صنفی و کارگری وجود نخواهد داشت.

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز به سخنان رهبر انقلاب در خصوص اعتراض کارگران به نادیده گرفتن نظرات کارگران در مصوبه شورای عالی کار نیز اشاره کرد و گفت : طبق فرمایش حضرت آیت الله خامنه ای همه مسئولان بنگاه‌ها باید به این نکته توجه بکنند.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز همچنین گفت: امیدوارم مدیران شهرداری تبریز نیز در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری تدابیر لازم برای تبدیل وضعیت و یکسان سازی قرارداد های کارگری (امنیت شغلی) را اتخاذ کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه طی چند روز گذشته بخشنامه های صادره از سوی شهردار تبریز و قائم مقام وی باعث رنجش خاطر و نگرانی کارگران و پرسنل قراردادی شهرداری تبریزشده است که امید است بیانات رهبر انقلاب تلنگری برای این عزیزان شود.

 مشاور کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور  گفت: در جلسه ای که روز گذشته با مسئولان تامین اجتماعی کشوری و جامعه بازنشستگی داشتیم خبرهای خوشی برای بازنشستگان به زودی از سوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور دکتر سالاری در ارتباط با افزایش حقوق سال ۱۳۹۹ و افزایش سقف وام و تسهیلات و بودجه زیارتی وسیاحتی و همچنین اجرای متناسب سازی (همسان سازی حقوق) بازنشستگان در راه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا