موافقت فیفا با جدول زمانبندی اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران

دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارائه گزارشی از روند اصلاح اساسنامه و برگزاری مجامع لازم از دریافت تاییدیه رسمی فیفا در این خصوص خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی گفت: جدول زمان بندی پیشنهادی به منظور تصویب اصلاحیه اساسنامه و کدهای انتخاباتی و همچنین برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در ٢٠ آیتم تهیه و در جلسه مورخ ١٨ فروردین به تایید هیات رییسه فدراسیون فوتبال رسید. این جدول در مهلت قانونی به فیفا ارسال شد. متعاقبا در تاریخ ۴ اردیبهشت فدراسیون جهانی فوتبال به صورت رسمی و مکتوب موافقت خود را در خصوص اجرای جدول زمان بندی طبق نقشه راه ارسال شده اعلام کرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اضافه کرد: بر اساس تاییدیه فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، هیات رییسه فدراسیون با استفاده از اختیارات و وظایف ذاتی خود ضمن فراهم نمودن مقدمات قانونی با برگزاری مجامع مورد نظر به منظور تصویب اصلاحیه اساسنامه و نهایتا برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اقدام خواهد کرد.

نبی در پایان گفت: کلیه اعضای محترم مجمع قطعا در فرایند قانونی اصلاح اساسنامه مشارکت لازم را داشته و خواهند داشت و می‌بایست در این مسیر با استفاده از ظرفیت های قانونی، اصلاحات اساسنامه به بهترین شکل انجام شود. تاکنون نیز طبق ضوابط و قوانین ،کمیته حقوقی و تدوین مقرارت در اصلاح اساسنامه براساس نظرات دریافتی از اعضاء مجمع در مهلت  مقرر و همچنین با رعایت اساسنامه استاندارد فیفا  و قوانین و مقرارت کشور، طبق جدول زمان بندی فرآیند قانونی را طی نموده و فدراسیون پس از تصویب اساسنامه متعاقبا مجمع انتخاباتی را برگزار می نماید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا