بومی سازی ذوب ریل ملی یک افتخار برای ذوب آهن اصفهان و کشور است

سرپرست مدیریت فولادسازی :

بومی سازی ذوب ریل ملی یک افتخار برای ذوب آهن اصفهان و کشور است

به گزارش ارک خبر:افزایش تولید و بومی سازی قطعات و تجهیزات از دغدغه های مهم در صنعت فولاد است که با تلاش و همت تلاشگران مدیریت فولادسازی در سال گذشته این مهم محقق شده و در سال جاری این امر تسریع خواهد یافت به همین منظور با سیاوش خواجوی سرپرست مدیریت فولادسازی گفتگویی نمودیم که در ادامه می خوانید : خواجوی با اشاره به این که سال ۹۸ به فرموده مقام معظم رهبری سال رونق تولید نام گرفت، گفت : تلاشگران شرکت با کوشش و تلاش در سال گذشته توانستند به اهداف تعیین شده در این مدیریت دست یابند که این مهم شایسته قدردانی است . وی یاد آور شد: در سال ۹۸ با توجه به تولید محصولات با کیفیت در این بخش ، نزدیک به ۵۰ درصد از تولید مدیریت فولادسازی به صادرات اختصاص یافت .

سرپرست مدیریت فولادسازی، دست یابی به بومی سازی تکنولوژی ذوب ریل ملی را یک افتخار برای ذوب آهن اصفهان و کشور دانست و گفت : با تمهیداتی که برای تعمیرات این بخش انجام شد ۷۰ درصد قطعات بومی سازی شد تا نیاز به خارج را کاهش دهیم و ارز کمتری از کشور خارج شود.

 وی خاطر نشان ساخت : ریومپینگ ایستگاه ریخته گری شماره ۷ فولادسازی بعد از ۲۸ سال که به تعمیرات اساسی نیاز داشت توسط تلاشگران این بخش به نحو احسن بومی سازی و راه اندازی شد .

وی ساخت دریچه کشویی پاتیل فولاد را از دیگر دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در زمینه بومی سازی دانست و گفت: دریچه های پاتیل فولاد در سنوات قبل از کشور اتریش تهیه می شد که با وجود تحریم ها ، تهیه این قطعه بسیار سخت و هزینه بر بود که با تلاش و دانش داخلی در شرکت این قطعه نیز بومی سازی شد و مورد استفاده قرار گرفت . وی بومی سازی قطعات را در راستای کاهش قیمت تمام شده محصولات دانست و افزود : در برنامه ریزی های انجام شده در این مدیریت سعی شده باقی قطعات نیز توسط دانش داخلی بومی سازی شود تا هزینه های شرکت کاهش یابد و گام بلندی در جهت بهره وری در صنعت فولاد برداریم .

خواجوی ضمن قدر دانی از همکارن پرتلاش خود در مدیریت فولادسازی گفت: افزایش تولید تا سقف مورد نظر و بومی سازی برخی قطعات و تجهیزات از برنامه های آتی این بخش در سال جاری می باشد .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا