۵۰ هکتار به باغات تبریز اضافه می‌کنیم

شهردار تبریز با اشاره به طرح کاشت یک میلیون اصله نهال، گفت: همچنین، با تملک ۵۰ هکتار از باغات قدیمی تبریز، در آینده نزدیک شاهد افزایش فضای سبز و امکان کاشت نهال در همین باغات خواهیم بود.ایرج شهین باهر در جلسه مدیران شهرداری تبریز با بیان این‌که سیستم شهرداری با توجه به نیاز مجموعه، تخصص و سابقه افراد اقدام به نصب مدیران می‌کند، ادامه داد: نگاه مردم به مجموعه شهرداری و شورای شهر تبریز نسبت به چهار سال گذشته تغییر یافته و این تغییر نگرش به خاطر تلاش کارکنان است.

وی افزود: خدمات شهرداران و مدیران شهری سال‌های سال در اذهان عموم باقی می‌ماند و چه بسا زمانی برسد که خود ما نیز در سال‌های آتی از امکانات و تجهیزات شهر استفاده کنیم، از این‌رو نیازمند مدیریت اصولی در ارائه خدمات شهری هستیم.

وی شیوع ویروس کرونا را عامل تأخیر در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری در سال جاری معرفی کرده و یادآور شد: هرچند شیوع این بیماری شهرداری تبریز را در اجرای پروژه‌های پیش‌بینی شده عقب انداخت، ولی با تلاش همکاران این تأخیر را جبران می‌کنیم.

شهین‌باهر ادامه داد: امسال آخرین سال شورای پنجم شهر بوده و ضرورت دارد که زحمات چند ساله شورا و شهرداری شکوفا شده و به نتیجه برسد و تقدیم شهروندان شریف شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با اشاره به ضرورت اجرایی شدن بودجه سال ۹۹ خاطرنشان کرد: درآمد شهرداری و همچنین تکالیف شورا مشخص است و باید با تلاش مضاعف و رفع موانع موجود، بودجه ۹۹ را عملیاتی کرد.

وی در پایان از تمامی ادارات، مناطق و سازمان‌هایی که به نوعی در خدمت شهر هستند و به‌خصوص در شیوع بیماری کرونا، پای کار بودند، تقدیر و تشکر کرده و اظهار امیدواری کرد تا پایان سال روند خدمت‌رسانی با همین شتاب ادامه یابد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا