کشف ۲۷۴ کیلو تریاک و ۱۹۸ کیلو حشیش در “نایین”

 

 

به گزارش ارک خبر:فرمانده انتظامی شهرستان “نایین” از کشف ۲۷۴ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و ۱۹۸ کیلو حشیش در عملیات مشترک ماموران انتظامی شهرستان “نایین” و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان “آذربایجان شرقی” خبر داد.

سرهنگ “ایرج کاکاوند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “تبریز” استان ” آذربایجان شرقی” خبری مبنی بر اینکه سوداگران مرگ در حال انتقال محموله ای به استان “اصفهان” می باشند را اعلام کردند که بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان”نایین” وارد عمل شدند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و هدایت عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر “تبریز” ، ۲ کامیون بنز متعلق به سوداگران مرگ شناسایی و در ایستگاه بازرسی شهید “شرافت” شهرستان “نایین” متوقف شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این کامیون ها ۲ محموله افیونی شامل ۲۷۴ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و ۱۹۸ کیلو حشیش کشف شد.

سرهنگ کاکاوند اظهار داشت: در این عملیات، ۲ سوداگر مرگ نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان “نایین” خاطر نشان کرد: برخورد قاطع و قانونی پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و هرگز اجازه جولان به آنان داده نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا