نقش آفرینی روابط عمومی در رضایت همکاران و تعلق سازمانی

به گزارش ارک خبر:مدیر عامل شرکت در نشست کارکنان دفتر روابط عمومی که روز ۲۷ اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد ؛ مخاطب محور بودن برنامه ها و ارائه تولید محتوای در خور شرکت و مشارکت دادن همه مسئولین شرکت دربازتاب اخبار و گزارشات برون سازمانی و ارتباطات تنگاتنگ روابط عمومی با درون و برون سازمان را از تکالیفی تعریف کرد که کارکنان روابط عمومی از اردیبهشت ۱۳۹۹ تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ مکلف به انجام آن هستند
وی از برنامه های اجرا شده طی یک سال گذشته تقدیر نمود و افزود : انعکاس فعالیت هایی که به مدیریت بحران در حوزه های مختلف مرتبط می شود از جمله اقدامات مفیدی است که تلاش هر چه بیشتر و انتقال تجارب را می تواند ایجاد کند
مدیر عامل شرکت بر روی نظارت های ارتباطی تاکید نمود وافزود:وظیفه روابط عمومی است که در تمام بخش ها حضور فعال داشته باشد به طوری که هیچ شهروندی نباید پشت درب اتاق مدیری منتظر باشد و اینجاست که روابط عمومی باید نقش های نظارتی خود را بیش از پیش ایفا نماید باید توجه کرد که کرامت مردم در تمام شرایط الزامی است حتی در بحران کرونا .
وی خاطر نشان کرد :ارتباطات درون سازمانی ،تکریم مناسبت های مختلف ،انعکاس همه تلاش همکاران در شرایط مختلف از تکالیف جدی روابط عمومی است و انتظار این است که کارهای خوب گذشته با ریز بینی های جدید و دقیق تکرار شود
رییس هیات مدیره ومدیر عامل شرکت اذعان داشت :همکاران روابط عمومی باید توجه ویژه ای به نقش ارتباطی بین مردم ،مدیران و کارکنان شرکت داشته باشند و در تامین رضایت همکاران و تعلق سازمانی و رضایتمندی مردم مانند گذشته نقش آفرین باشند .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا