آذربایجان شرقی به عنوان استان برتر در حوزه ورزش کارگری معرفی شد

بر اساس ارزیابی عملکرد به عمل آمده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان فرآیندی مستمر برای بهبود و بالندگی سازمان و در راستای ضرورت خدمت به جامعه هدف در حوزه ورزش کارگری، آذربایجان‌شرقی در سال ۹۸ به عنوان استان برتر در کشور معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی ادراه کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، بر اساس ارزیابی عملکرد به عمل آمده به عنوان فرآیندی مستمر برای بهبود و بالندگی سازمان و در راستای ضرورت خدمت به جامعه هدف در حوزه ورزش کارگری، آذربایجان‌شرقی در سال ۹۸ به عنوان استان برتر در کشور معرفی شد.
در نامه تبریکی که از سوی فرزاد حیدری مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به میر احد حسینی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی ارسال شده است ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در ارتباط با ورزش کارگری آمده است.
در سالی که گذشت با تلاشهای صورت گرفته با هم اندیشی و تعامل در رشد و اعتلای ورزش کارگری ، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ و ارج نهادن به کوشش های ارزشمند جنابعالی و همکاران محترم اعلام می دارد آن استان در فرآیند ارزیابی شاخص های حوزه ورزش کارگری در سال ۱۳۹۸ عنوان “استان برتر” را کسب نموده است .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا