افزایش تولید و رشد سود عملیاتی در شرکت معدنی و صنعتی فولاد سنگ مبارکه اصفهان

به گزارش ارک خبر:مجمع عمومی عادی سالانۀ شرکت معدنی و صنعتی فولادسنگ مبارکۀ اصفهان (سهامی خاص) با حضور اکثریت صاحبان سهام در ساعت ۱۰ صبح روز سهشنبه ۱۳۹۹/۰۲/۲۳ در محل شرکت معدنی و صنعتی فولادسنگ مبارکه اصفهان برگزار شد.
مرتضی شبانی، مدیر امور مجامع و ارزیابی شرکتها با اعلام این خبر افزود: در این مجمع که ریاست آن را غلامرضا طاهری مدیر سرمایهگذاری و امور شرکتهای فولاد مبارکه بر عهده داشت، ابتدا گزارش عملکرد شرکت با توجه به کلنگزنی طرحهای افزایش ظرفیت سهبرابری آهک و دولومیت کلسینه و دو برابری تولید سنگ دانهبندیشده در طرحهای توسعۀ شرکت فولادسنگ توسط مهرداد فقیهیان مدیرعامل شرکت، ارائه گردید و در ادامه، پس از قرائت گزارش بازرس قانونی و حسابرس مستقل شرکت، صورتهای مالی سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال ۱۳۹۸ تصویب شد.
وی با بیان اینکه سود خالص این شرکت در سال ۹۸، مبلغ  ۱۲۲,۸۳۴ میلیون ریال بوده گفت: سود خالص این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۲ درصد رشد داشته است.
شبانی تصریح کرد: در این مجمع از ۱۰۱۵ ریال سود هر سهم مبلغ ۱۱۰ ریال تقسیم شد.
در این مجمع، فقیهیان با ارائۀ گزارشی از عملکرد شرکت معدنی و صنعتی فولادسنگ مبارکۀ اصفهان از بهرهبرداری از کورۀ دوم پخت آهک کلسینه و رشد ۷۲ درصدی تولید و فروش آهک کلسینه از ۷۲ هزار به ۱۲۴ هزار تن و افزایش تولید سنگ آهک از ۵۵۰ هزار به ۶۰۰ هزار تن بهعنوان مهمترین دستاوردهای این شرکت نام برد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا