شرایط روحی روانی بازیکنان مس قابل قبول است

مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان با اشاره به وضعیت حاکم بر مسابقات ورزشی، گفت: شرایط روحی روانی بازیکنان مس قابل قبول است.

اصلان سپهروند ر، ضمن اشاره به پیگیری تمرینات روزانه تیم فوتسال مس سونگون ورزقان افزود: تیم فوتسال مس به عنوان مدافع قهرمانی لیگ برتر فوتسال با تمام توان و بازیکنان خود هر روز تمرینات تیمی را دنبال می کند تا امسال نیز جام مسابقات را در شهر تبریز نگه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آزمایش تست کرونای بازیکنان تیم انجام گرفته و به دنبال آن تست ۲ بازیکن تیم مثبت اعلام شد، این بازیکنان در قرنطینه خانگی ماندند تا بهبودی کامل بدست آورند.

سپهروند اضافه کرد: قبل از بازی اول که سی ام خرداد ماه در اصفهان برگزار خواهد شد، همه بازیکنان تیم و کادر فنی دوباره تست کرونا خواهند داد و با آزمایش های به روز تری وارد میدان مسابقات خواهند شد.

وی در خصوص بازیکنان تیم عنوان کرد: در حال حاضر بازیکنان تیم از لحاظ روحی و روانی د رشرایط بهتری قرار دارند که تنها با یک هدف که پیروزی و کسب مقام اول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور می باشد تمرین می کنند.

سپهروند در مورد محرومیت مدیرعامل باشگاه اظهار کرد: این محرومیت تمام شده و حامد نجفی در بازی اول مقابل تیم گیتی پسند اصفهان در کنار تیم مس خواهد بود.

بازی اول فینال مسابقات فوتسال لیگ برتر سی ام خرداد در اصفهان و بازی دوم ششم تیر در تبریز بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد و چنانچه تعیین تیم فینالیست به مسابقه سوم کشیده شود این بازی در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا