365 راه برای نجات زمین ترجمه شد

سرویس خبری روزنامه ارک- ثمین نبی‌پور که به تازگی دو جلد از مجموعه پنج جلدی قهرمانان المپ را ترجمه کرده، از تالیف و ترجمه کتاب 365 راه برای نجات زمین خبر داد.

این مترجم در گفت‌وگو با خبرنگار ادبی ایسنا گفت: 356 راه برای نجات زمین کتاب تالیفی- ترجمه‌ای است که گروهی از محققان با ملیت‌های مختلف در تالیف آن نقش دارند‌ و به راهکارهای ساده‌ای می‌پردازند که هرکس می‌تواند برای نجات این کره خاکی در پیش گیرد.

مخاطب این اثر بزرگسالان هستند.

به تازگی دو جلد از مجموعه قهرمانان المپ نوشته ریک ریوردان با ترجمه این مترجم ازسوی نشر افق ویژه نوجوانان و جوانان راهی بازار شده است. قهرمان گمشده و پسر نپتون عناوین دو جلد چاپ شده این مجموعه‌اند. جلد سوم و چهارم این مجموعه با عناوین نشان آتنا و سرای هادس هم اکنون در مرحله بازبینی هستند.

ریک ریوردان داستان‌های قهرمانان المپ را نخست به عنوان قصه‌های وقت خواب برای دخترش تعریف می‌کرد، اما اکنون این داستان‌ها در میان پرطرفدارترین رمان‌های فانتزی قرن بیست و یکم جای گرفته‌اند. این مجموعه داستانِ عشق‌ها‌، شکست‌ها و فداکاری‌هاست.

ثمین نبی‌پور در توضیح این کتاب می‌گوید: این مجموعه داستانی برگرفته شده از اسطوره‌ای کهن یونانی و رومی است که در زمان حال به تقابل برخاسته‌اند.

 

«گرم شدن زمین» نوشته مارک ماسلین از مجموعه «جان کلام» از دیگر آثار ترجمه‌ای این مترجم است که بناست توسط همین موسسه انتشاراتی راهی بازار شود.

 

دکمه بازگشت به بالا