برنامه ها و اقدامات عاجل روابط عمومی های صنعت برق در تابستان تشریح شد

ازسوی مدیرکل روابط عمومی توانیر در نشست هم اندیشی عبور از اوج بار تابستان ۹۹

برنامه ها و اقدامات عاجل روابط عمومی های صنعت برق در تابستان تشریح شد

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل توانیر در نشست ویدیو کنفرانس با مدیران روابط عمومی شرکتهای زیرمجموعه ، برنامه ها و اقدامات عاجل مدیریت مصرف برق در تابستان ۹۹ را تشریح و از تقسیم بندی کشور به ۵ هاب منطقه ای در این خصوص خبر داد.
به گزارش  ارک خبر،ابوذر صالحی در نشست هم اندیشی ،هماهنگی و تبادل تجارب شرکت توانیر و شرکتهای زیرمجموعه برای گذر از پیک تابستان که در ۲ مرحله و با حضور مدیران روابط عمومی شرکتهای برق منطقه ای و توزیع برق کشور از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد، سرفصلهای  برنامه روابط عمومی توانیر در ارتباط با اقدام عاجل مدیریت مصرف برق و عبور بدون خاموشی  از اوج بار ۹۹ را تشریح کرد و از تقسیم کشور به ۵ هاب منطقه ای در این خصوص خبر داد.
مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل توانیر، برنامه گذر از پیک روابط عمومی توانیر را مشتمل بر ۱۰ برنامه ذکر کرد که با نظر مدیرعامل و هیات مدیره شرکت توانیر ،اصلاحات لازم روی آن انجام شد و قرار است با استفاده حداکثری از ظرفیتهای انسانی و منابع موجود از سوی روابط عمومی های صنعت برق و با همراهی مردم عزیز کشور اجرا شود.
وی اولین برنامه را استفاده حداکثری از رسانه ملی در حوزه های اطلاع رسانی و آگاهسازی ذکر کرد و در این ارتباط از افزایش ۱۷ درصدی حضور مدیران توانیر در برنامه های گفت و گو محور رسانه ملی ،طی سال جاری خبر داد و گفت: در تلاشیم از طریق تعامل با مسوولان صدا و سیما این تعاملات را به پیش ببریم و روابط عمومی های صنعت برق از طریق رسانه ملی بر طیف گسترده ای از مخاطبان اثرگذار باشند.
ابوذر صالحی اقدام بعدی را راه اندازی وب سایت مدیریت مصرف برق به آدرس tavanirpr.ir به عنوان نقطه کانونی تعامل با مردم در روابط عمومی توانیر عنوان کرد که تلاش دارد با ادبیات عامیانه و با ایجاد فهم مشترک ،توصیه های مدیریت مصرف برق و کاهش هزینه برق را به زبان ساده با مردم در میان بگذارد.
وی از عزم روابط عمومی توانیر بر گسترش قابلیت این سایت در جامعه از جمله افزودن بخش استانی و امکان طرح اختصاصی موضوعات مورد نظر هر استان همچنین قابلیت استفاده از چندین زبان و گویش محلی کشور خبر داد که به فوریت در حال پیگیری است.
صالحی سومین برنامه را تولید و نشر محتواهای موضوعی با بهره گیری از ظرفیتهای استانی اعلام کرد که سعی می شود موضوعاتی چون روشنایی ،بارهای سرمایشی، استفاده از لوازم برقی در ساعات اوج بار و غیره با محتوای موضوعی تولید و پس از تبدیل به محتوای رسانه ای ،در قالبی نظام مند و اثرگذار به اشتراک گذاشته شود.
وی با اشاره به نقش روابط عمومی های صنعت برق در اشتراک گذاری محتواهای تولیدی هر استان در این سایت ،قابلیت بارگذاری محتواهای تولیدی در دیگر شهرها و استانها با گویش های بومی هر منطقه را حایز اهمیت دانست و افزود: ما می توانیم از این طریق امسال به یک هم افزایی بزرگ برسیم و با استفاده بهینه از منابع محدود صنعت برق ،در پیک سایی شبکه موفق شویم.
صالحی برنامه بعدی را در ارتباط با نامگذاری هفته آخر تیر ماه به نام هفته مدیریت مصرف عنوان کرد که با همراهی وزارت نیرو و مجموعه های استانی صنعت برق،هر روز با یک عنوان نامگذاری شده و تلاش می شود با آغاز دوره اوج مصرف ،راهکارهای مدیریت مصرف برق از طریق گفت و گو با مردم ،در جامعه گسترش یابد.
وی روابط عمومی ها را نقطه کانونی تعامل صنعت برق با مردم در فرایند پیک سایی ذکر کرد و با اشاره به راه اندازی مرکز پایش صنعت برق در توانیر یکی از امکانات این مجموعه را مرکز رسانه ها برشمرد که برنامه های مدیریت مصرف برق را به تفکیک استانها پیگیری و به پیش می برد.
صالحی تدوین و انتشار کتابچه انتظارات روابط عمومی و راهکارهای رسیدن به روابط عمومی متعالی در استانها را از برنامه های در دست انجام روابط عمومی توانیر ذکر کرد که امکان دسته بندی روابط عمومی ها را براساس سنجه ها و شاخص های ارزیابی تدوین شده ،فراهم میکند.
وی از دیگر برنامه های عملیاتی ۴ گانه این دفتر را تدوین شناسنامه روابط عمومی های صنعت برق عنوان کرد که می تواند با ارایه تحلیل آماری و واقع بینانه ،جایگاه ،امکانات و محدودیتهای روابط عمومی های صنعت برق را مشخص و آنها را در رسیدن به جایگاه فاخر و ارزنده روابط عمومی کمک کند.
وی تصریح کرد: بنا داریم روابط عمومی های صنعت برق را بر اساس توانمندی و علاقه مندی به یک حوزه تخصصی  مانند انتشارات ، تولید محتوای رسانه ای و گرافیکی ،جذب منابع و غیره گروه بندی کنیم که منجر به هم افزایی شود این برنامه ها به طور حرفه ای و تخصصی به شرکتهای توزیع و برق منطقه ای تسری می یابد و به زودی نهایی خواهد شد.
این نشست با ارایه گزارش اقدامات و نقطه نظرات مدیران روابط عمومی های شرکتهای زیرمجموعه صنعت برق همراه بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا