کشف بیش از ۷۴ کیلو حشیش در “خوروبیابانک”

 سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان "خوروبيابانک" از کشف 74 کيلو 500 گرم حشيش در عملیات پیچیده و هوشمندانه ماموران این فرماندهی خبر داد.

 به گزارش ارک خبر:سرگرد “فرهاد جعفری”  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “رشیدی” فرماندهی انتظامی شهرستان “خورو بیابانک” با اشرافیت اطلاعاتی و تیزهوشی بالای خود حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک و قصد متوقف کردن آن را داشتند که خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران با سرعت به راه خود ادامه می دهد.

وی افزود: ماموران بلافاصله خودروی مذکور  را مورد تعقیب قرار دادند که در نهایت راننده در یکی از محورهای خاکی خودرو را رها کرده و به سمت بیابان های اطراف متواری می شود.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان “خورو و بیابانک” ادامه داد: با فرار متهم، دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و سرانجام با تلاش ماموران این قاچاقچی مواد مخدر در حالی که در یکی از معادن مخفی شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرگرد جعفری، تصریح کرد: با اعترافات متهم ۷۴کیلو ۵۰۰گرم حشیش که توسط وی در بیابان های اطراف مدفون شده بود کشف و این سوداگر مرگ نیز همراه با پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: هرچند که سوداگران مرگ با جاسازی های حرفه ای اقدام به انتقال و قاچاق مواد مخدر می کنند اما تا کنون هوشمندی بالای نیروهای انتظامی آنان را در عملی کردن نقشه های خود ناکام گذاشته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا