رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: ۴۵۴ میلیارد تومان تسهیلات به بخش اصناف تولیدی آسیب دیده از کرونا در ایتان تخصیص یافت.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: رفع مشکلات فیزیکی و ساختمانی این مجموعه جزو اولویت های اصلی است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: رفع مشکلات فیزیکی و ساختمانی این مجموعه جزو اولویت های اصلی است.

موسی خلیل اللهی روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از قضات و کارمندان نمونه دستگاه قضایی استان با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم مشکل فضای فیزیکی در دادگستری آذربایجان شرقی وجود نداشته باشد، افزود: در این راستا اقداماتی از سال گذشته شروع شده است که امیدواریم تا حد ممکن این مشکل اساسی برطرف شود.

وی با بیان اینکه پیشتر در برخی مناطق فضاهای فیزیکی در شان مراجعه کنندگان و همکاران اداری و قضایی نبود، از اقدام برای تامین زمین خبر داد و اظهار داشت: برای نمونه ۱۳ هزار مترمربع زمین در یکی از مناطق تبریز جهت احداث مجتمع خانواده خریداری و مقدمات اجرای عملیات اجرایی آن فراهم شده و به زودی کلنگ زنی خواهد شد.

خلیل اللهی ادامه داد: همچنین زمینی به مساحت ۷ هزار مترمربع در آبش احمد، خریداری و عملیات اجرایی آن شروع شده که امیدواریم تا پایان سال جاری دادگستری این بخش به محل جدید منتقل شود.

وی از خرید زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع نیز در شهرستان بستان آباد خبر داد که اقدامات مقدماتی اولیه ساخت آن انجام شده است.

خلیل اللهی با اشاره به اهمیت تامین امنیت و آسایش برای کارمندان زن دادگستری آذربایجان شرقی، اضافه کرد: به همین منظور برای اولین بار در سطح کشور مهدکودک برای نگهداری کودکان کارمندان زن توسط دادگستری استان ایجاد می شود.

وی از اتمام تعداد ۵ پروژه در قالب ۶ هزار مترمربع طی یک سال گذشته در استان خبر داد که برای افتتاح آنها ۱۲ میلیارد تومان هزینه شد.

خلیل اللهی گفت: طرح های یاد شده از دوره گذشته شروع شده بود که مشکل پیشرفت فیزیکی داشتند اما بعد از تامین اعتبارات مورد نیاز طی یک سال اخیر به اتمام رسید که از جمله کارهای بی نظیر به شمار می رود.

وی با بیان این که اجرای پروژه هایی با این کیفیت موجب جلب اعتماد قوه قضائیه به استان شده است، گفت: با توجه به این موضوع تلاش خواهیم کرد مشکل فضای فیزیکی در تشکیلات قضایی استان وجود نداشته باشد.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش های کارمندان و قضات این مجموعه، اظهار داشت: از همه همکاران قضایی و اداری که در طول یک سال گذشته با تلاش شبانه روزی اقدامات بزرگی همچون مختومه شدن پرونده های معوقه، انجام دادند، قدردانی می کنم.

خلیل اللهی افزود: با توجه به میزان بالای ورود و کیفیت پرونده های دادگستری استان، مختومه کردن آنها کار بسیار سنگینی بود که با کار شبانه روزی همکاران قضایی و اداری رسیدگی به پرونده های معوقه محقق شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا