تشکیل پیک امید کانون پرورش فکری در استان اصفهان با ۲۳ هزار جلد کتاب/ثبت نام دوره های تابستانه که به صورت مجازی و حضوری

به گزارش ارک خبر:محمد قلمکاریان، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: چشم‌انداز سال ۱۴۰۴ موضوع فعالیت برای پرورش کودکان و نوجوانان پرنشاط و تلاشگر است، پیشرو بودن در عرصه محصولات پرورشی و فکری کودک و نوجوانان، کوشایی در فراگیر سازی آموزش‌ها برای کودکان و نوجوانان و پوشش سراسری برای همه اقشار و تعامل با نهادهای بین المللی از جمله برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

وی از قرار گرفتن کانون های پرورش فکری کودک ونوجوان درسامانه شاد اموزش و پرورش خبر داد و اعلام کرد: در کانون به دنبال کشف خلاقیت و توانمندی‌های کودکان و نوجوانان در زمینه‌های مختلف و به کارگیری آنها در سطوح گوناگون به ویژه در عرصه انقلاب اسلامی و بستر سازی آنها برای حضور در عرصه بین المللی هستیم و استعداد یابی و استعداد سنجی کودکان و نوجوانان را از پایان تیر ماه خواهیم داشت.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان خاطرنشان کرد:  در حال حاضر شورای سیاستگذاری کودک و نوجوان استان اصفهان را با حضور هنرمندان، صاحب نظران، اصحاب رسانه، مسئولان استان و نمایندگان مجلس را تشکیل داده‌ایم و پیشنهاد تشکیل کمیسیون کودک و نوجوان را به مجلس ارائه کرده‌ایم.

قلمکاریان از تشکیل پیک امید کانون پرورش فکری در استان اصفهان با ۲۳ هزار جلد کتاب خبر داد و تصریح کرد: ارائه برنامه‌های متنوع و سرگرمی و بازی برای خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان در ایام قرنطینه خانگی از اقداماتی بود که به حضور کودکان در خانه و در کنار خانواده بسیار کمک کرده بود، تولید قصه‌های شیرین، تولید کتاب، کاردستی و محصولات فرهنگی توسط کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری از دستاوردهایی است که در استان اصفهان رقم خورده است.

وی یان داشت:وی از تولید ۳ هزار اثر مجازی قصه گویی، انیمیشن سازی و کار دستی و شعر و ادب توسط کودک و نوجوان در ایام بحران کرونا خبر داد و افزود: فضاهای مناسب بازی برای کودکان و نوجوان در سطح استان اصفهان ایجاد میشود.

قلمکاریان با اشاره به آغاز ثبت نام کلاس های کانون گفت: ثبت نام دوره های تابستانه که به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود، در ۵۶مرکز ثابت و ۳واحد سیار تا ۲۵ تیرماه می باشد.

مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان اصفهان  با بیان اینکه نقاط مشترک خود را با دستگاه‌های مختلف پیدا کرده و در تعامل با آنها هستیم، بیان داشت: در زمینه فعالیت‌های سال ۹۹ و برنامه‌هایی که در خصوص این سال داریم، تربیت مربیان توانمند برای فعالیت در عرصه برنامه‌های کانون پرورش فکری است، آموزش‌ها و برنامه‌های تربیتی آموزشی ویژه رده‌های سنی مختلف در مناطق مختلف در نظر گرفته شده است و تمام رده‌های سنی امکان دستیابی به این آموزش‌ها و استفاده از آن را دارند.

 

دکمه بازگشت به بالا