اتوبوس‌های مسیر تندرو تبریز روزانه ۱۵۰ هزار نفر را جابجا می‌کنند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: اتوبوس‌های دوکابین مسیر تندرو (بی.آر.تی ) روزانه ۱۵۰ هزار نفر را در سطح این شهر جابجا می‌کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: اتوبوس‌های دوکابین مسیر تندرو (بی.آر.تی ) روزانه ۱۵۰ هزار نفر را در سطح این شهر جابجا می‌کنند.

ایمان غنی زاده، روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به فعالیت حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین در مسیر تندرو تبریز افزود: فعالیت این اتوبوس ها در این مسیر نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی و کاهش آلودگی هوای شهر و مدیریت هزینه و زمان برای شهروندان ایفا می کند.

وی با تاکید بر لزوم رفع برخی ایرادات و نواقص های باقیمانده مسیر تندرو(BRT) اظهار داشت: هم اکنون ایراداتی در سیم بکسل های جداکننده مسیر، نرده ها، سقف سایه بان ها و کف سازی محل استقرار مسافر، رمپ های سایه بان ها، جداول، قرنیزها و حفاظ ها بخصوص در ورودی و خروجی ها و روشنایی ایستگاه ها وجود دارد که لازم است تا اقدامات فنی و اجرایی برای رفع آن ها در فصل کاری سالجاری توسط مناطق دهگانه شهرداری و با نظارت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز انجام شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با قدردانی از تلاش معاونت محترم فنی و عمرانی شهرداری تبریز و شهرداران مناطق دهگانه در کف سازی و آسفالت ایستگاههای مسیر تندرو (BRT) گفت: با همکاری معاونت فنی و عمرانی و سازمان عمران شهرداری تبریز هم اکنون مشکل زیرسازی ایستگاههای مسیر تندرو رفع شده است.

غنی زاده، ادامه داد: امید است موضوع نگهداری و تعمیرات( نت) برای مدیریت هزینه در اولویت کاری شهرداری های مناطق دهگانه قرار گیرد و شهرداری ها به نگهداری تاسیسات و ابنیه مسیر  BRT و رفع معایب این مسیر بیش از پیش توجه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا