ارسال 192 اثر از آذربایجان‌شرقی به جشنواره تولیدات حوزه هنری

خبرگزاری ارک- رئیس حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی از ارسال 192 اثر به چهارمین جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه هنری خبر داد.

به گزارش  فارس از تبریز،حسن میلانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از تعداد 192 اثر ارسالی، 153 اثر در بخش‌های مختلف هنرهای تجسمی همچون نقاشی، نگارگری، کاریکاتور، عکاسی، طراحی، خوش‌نویسی، حجم، تصویرسازی، گرافیک، پژوهش تجسمی به این جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه 15 اثر نیز در بخش هنرهای تصویری به این جشنواره ارسال شده است، اضافه کرد: از این تعداد 10 مورد فیلم داستانی، 2 مورد فیلم مستند و 3 اثر پویانمایی است.

میلانی خاطرنشان کرد: در بخش‌های آفرینش‌های ادبی و موسیقی نیز به ترتیب 8 و 6 اثر شامل کتب تالیفی، شعر و داستان، آلبوم و قطعات تولیدی به چهارمین جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه هنری ارسال شده است.

وی با بیان اینکه در بخش نمایش 3 اثر به جشنواره فوق ارسال گشته است، اظهار داشت: از این 3 اثر، یک اثر پژوهش و 2 اثر شامل نمایش صحنه‌ای و میدانی است.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان‌شرقی افزود: یک اثر نیز در بخش فرهنگ و مطالعات پایداری به این جشنواره ارسال شده که شامل کتاب تدوینی و تاریخ شفاهی دفاع مقدس است.

میلانی تصریح کرد: در بخش محصولات فرهنگی نیز 6 اثر به چهارمین جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه هنری ارسال شده که شامل نشریات فرهنگی هنری، یادنامه‌ها، گزارش‌های عملکرد، ویژه‌نامه‌ها و … است.

چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری از 7تا 9 مهرماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

 

دکمه بازگشت به بالا