فراخوان ثبت‌نام در طرح تابستانه کتاب ٩٩

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری طرح تابستانه کتاب ۹۹ توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران خبر داد.

“محمد محمدپور” از برگزاری طرح تابستانه کتاب ۹۹ توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران خبر داد و گفت: در راستای بخشی از برنامه‌های معاونت امور فرهنگی در حمایت از ناشران و کتابفروشان کشور طرح تابستانه کتاب ۹۹ توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته این طرح از روز شنبه ۱۸ مرداد مصادف با عید سعید غدیر خم آغاز می‌شود و تا روز پنج شنبه ۳۰ مرداد ماه ادامه خواهد یافت.

بر این اساس کلیه کتاب فروشی‌های سراسر کشور و استان از تاریخ انتشار این فراخوان (۸ مردادماه ۹۹) می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند.

لازم به ذکر است کتابفروشی‌های مشارکت کننده در طرح‌های قبلی برای تایید شرکت در تابستانه کتاب ۹۹ نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش نمایند.

گفتنی است در سیزدهمین طرح فصلی کتاب با عنوان “بهارانه کتاب ۹۹” از مجموع کل شهرستانهای استان؛ ۲۵ واحد از تبریز، دو واحد از مراغه و از شهرستانهای بناب، مرند و چاراویماق از هر کدام یک کتابفروشی مشارکت کرده بودند.

دکمه بازگشت به بالا