اعلام ویژه برنامه‌های غدیر شبکه‌های سیما

شبکه‌های سیما به مناسبت عید سعید غدیر، پخش ویژه برنامه‌های متنوعی را در دستور کار دارند.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف به نقل از دبیرخانه شورای معارف سیما؛ به مناسبت دهه ولایت شبکه‌های سیما برنامه‌های مختلفی را در راستای همدلی کمک مومنانه با شعار لبیک یا رسول الله-لبیک یا علی برای مخاطبان خود تدارک دیده اند.

براین اساس تمامی شبکه های سیما در روز عید غدیر ساعت ۱۹:۳۰ زیارت امین الله را برای توسل به آن حضرت و در شب عیدغدیر شبکه قرآن و معارف سیما راس ساعت ۲۱ استغاثه و توسل به امیرالمومنین (ع) را پخش می‌کنند.

همچنین در این ایام شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه برنامه دهه ولایت از حرم مطهر رضوی را هر شب ساعت ۲۳ و ارتباط با حرم عبدالعظیم حسنی(ع) را هر روز از ساعت ۱۲ بصورت زنده پخش می‌کند.

ارتباط زنده با حرم حضرت معصومه (س) هر شب ساعت ۱۹ تا اذان مغرب و پخش سخنرانی آیت الله جوادی آملی و آیت الله مجتبی تهرانی به همراه مولودی خوانی از دیگر برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در این ایام است.

همچنین در شب عید غدیر ارتباط زنده از مسجد مقدس جمکران ساعت ۲۱ و در روز عید غدیر برنامه شمیم ولایت تقدیم مخاطبان ارجمند می شود.

شبکه یک سیما، برنامه حدیث غدیر با حضور حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در میدان امام حسین (ع) و همچنین برنامه آفتاب شرقی، به همراه پخش مولودی خوانی از بقاع و اماکن مقدسه را به روی آنتن می برد.

شبکه دو سیما، ویژه برنامه عید همدلی را هر شب ساعت ۲۲ به صورت زنده به همراه پخش تواشیح و مداحی در آیتم های متعدد در دستور کار دارد.

شبکه سه سیما، ویژه برنامه دهه ولایت (عید قربان تا غدیر) با عنوان چراغانی، ساعت ۲۳:۳۰ و برنامه سمت خدا را هر روز با حضور کارشناس مطرح معارفی همراه با ارتباط زنده از اماکن مقدسه در کنداکتور این شبکه قرار دارد. لحظه ها را دریاب، نوای افلاک و موکب ثارالله از دیگر برنامه های شبکه سه در این ایام است.

شبکه چهار، برنامه‌های فصل لبخند، مهر خوبان و حدیث غدیر و شبکه جام جم برنامه‌های جمع ایرانی ساعت ۲۲:۳۰ و خانه مهر ساعت ۲۰:۳۰ را به روی آنتن می برند.

همچنین شبکه پنج سیما،برنامه های تا نیایش، عطر عاشقی و ارتباط زنده از حرم عبدالعظیم (ع) را پخش می کند.

دکمه بازگشت به بالا