رتبه نخست کشوری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در گاز رسانی به روستاها

خبرگزاری ارک: برابر اعلام آمار منتهی به پایان خرداد ماه امور سیستم های مدیریت اطلاعات شرکت ملی گاز ایران ، شرکت کاز استان آذربایجان شرقی با گازرسانی به 154 روستای از اول تیرماه سال گذشته تا پایان خردادماه سالجاری رتبه نخست در گاز رسانی روستایی در سطح کشور را به خود اختصاص داده است .

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ، مدیرعامل شرکت گاز استان با اعلام این مطلب گفت : برابر اعلام آمار منتهی به پایان خرداد ماه امور سیستم های مدیریت اطلاعات شرکت ملی گاز ایران ،  شرکت گاز استان با گازرسانی به 154 روستای استان رتبه نخست گاز رسانی روستایی در سطح کشور را به خود اختصاص داده است و با رسیدن آمار روستاهای گاز دار استان در سه ماه اول سالجاری به عدد 1294 روستا شرکت گاز استان همچنان پیشتاز توسعه گاز رسانی به روستاهای استان در سطح کشور می باشد. ولی اله دینی از شروع گاز رسانی به 274 روستای جدید استان با 15230 خانوار روستایی در سالجاری خبر داد و افزود :هم اکنون عملیات گاز رسانی به 182 روستای دیگر استان با 14849 خانوار معادل 4.72 درصد خانوار استان با همت و تلاش همکاران ساعی این شرکت در دست اقدام می باشد. وی در بخش دیگری از سخنان خود به عزم جدی شرکت گاز استان جهت بهره مندی 1076 روستای استان از محل بند «ق » تبصره 2 انون بودجه سال 93 اشاره کرد و افزود : تمام روستاهای بالای 20 خانوار با جمعیتی بیش از 100 نفر که شامل 1076 روستا می باشد در صورت تأمین اعتبارات لازم تا پایان سال 96 گاز رسانی خواهد شد. مهندس دینی  اظهار داشت : در سه ماهه اول سالجاری شرکت گاز استان با 194 کیلومتر شبکه گذاری در مناطق کوهستانی و صعب العبور که معادل 8 درصد شبکه گذاری در کشور می باشد اجرا نموده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان  تعداد مشترکین جذب شده استان در سه ماهه اول سالجاری  را  بیش از 10هزار مشترک برشمرد و اظهار داشت : تعداد مشترکین استان بیش از یک میلیون 334 هزار و 28 مشترک است که از این تعداد 298 هزار و 671 شامل مشترک روستایی می باشد.

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا