نقد اخبار روز

*محمداشراقی

ایرنا- رییس جمهوری از تدوین سند راهبردی »نقشه راه اقتصادی کشور« برای سال هشتم فعالیت دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: با اجرای این سند که در هفته دولت اعلام خواهد شد، حوزه‌های مختلف اقتصادی برای رونق تولید، هم افزا می‌شوند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، به توفیقات دولت در جلوگیری از تحقق اهداف دشمن در ایجاد اختلال در تامین معیشت و توقف مسیر توسعه کشور در جریان جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد.

ارک – انشاالله نقشه راه اقتصادی کشور بتواند در جهت کنترل قیمتها و گرانفروشیها دارای برنامه های عملی و زود بازده باشد. بلکه مردم را اززیرفشاراقتصادی رها سازد.

 

ایرنا – مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در حساب توییتر نوشت : یکی دیگر از وعده هایم به مردم را با رونمایی از سامانه شفافیت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی عملیاتی کردم.

ارک – بنظرمی رسد اگربرای کل کشور آئین نامه واحد شفاف سازی تدوین شود، بهتر از رویه های شفافسازی متعدد باشد.

 

ایرنا- میشل اوباما بانوی اول پیشین آمریکا در انتقاد شدید از دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری این کشور گفت، ترامپ رئیس‌جمهوری اشتباه برای آمریکا است و اگر تصور می کنید که اوضاع از این بدتر نخواهد شد، اشتباه می کنید. از این بدتر هم در راه است

ارک- بعداز ترامپ دربعضی از کشورها دیکتاتورهای دیگر روی کار آمده اند یا  به قدرت نزدیک شده اند. به قول میشل اوباما  اگردر دنیا روند دیکتاتوریزه شدن تغییرنیابد اوضاع بدتری نه تنها آمریکا بلکه دنیارا تهدید خواهد کرد.

 

تبریز – ایرنا – ایجاد نزدیک به چهار هزار واحد تولیدی و افزون بر ۱۰ هزار فرصت شغلی در روستاها در کنار کمک ۸۵۷ میلیارد تومانی دولت تدبیر وامید به دهیاری‌های آذربایجان شرقی تنها گوشه‌ای از اقدامات انجام شده در هفت سال گذشته برای توسعه و عمران در روستاهای این استان به شمار می رود

ارک – هرچه قدر به  بهبوداوضاع روستاها هزینه شود مفید است. منتها بهتر است اعتبارات و بودجه لازم نه از منابع استانی بلکه،  مستقلا از اعتبارات ملی تامین شود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا